Annons:
Etikettmånadens-veckans-dagens-kort
Läst 835 ggr
Tarotstollan
2016-01-01 18:21

Månadens kort Januari 2016.

Var med och dra kort och se hur månaden Januari blir för dig! Använd hela leken eller bara Stora Arkanan, dela gärna med dig om vilka kort du drog. I slutet av månaden gör vi en resumé och ser om det stämde.Glad

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Sagaliten
2016-01-01 20:59
#1

Gjorde så att jag först tog ett vilket blev 6 av pentagram. Men sen även ett från stora vilket blev Världen. 6 av pentagram fick jag bara till mig komma ut på andra sidan som segrare. Kikade på lite tolkningar online och verka va ett klurigt kort, man vet inte vem som ger eller vem som får och kan handla om allt från ekonomi till utbildning, beslut eller boende så där får vi se i slutet av månaden om det bringar klarhet. Världen fick jag till mig att världen ligger vid dina fötter och allt du tar dig för kommer gå som en dans. Låt inget eller ingen stå i din väg för att förverkliga dina drömmar. Kanske gjorde fel nu, men eftersom jag var så kluven efter det första så kändes det som att jag behövde ett från stora Arkanan också för att komplettera. Ska bli spännande att se hur månaden blir 😊

Close your eyes, open your mind, and listen to your heart.  

Kika in på www.sagaliten.blogspot.se om ni vill följa min mediala utveckling och dess med och motgångar ☺️

Tarotstollan
2016-01-01 23:15
#2

Mitt kort för Januari månad blev Översteprästinnan.
Den visa som vet svaret men bara talar om en del av det. Måste söka vidare, använda intuitionen och söka kunskap i allt.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Tarotstollan
2016-02-01 00:57
#3

Kortet visade ju på att det fanns mycket som jag behövde veta mer om. Nu har jag blivit påmind om en massa  saker som jag glömt av.  Det har gjort att jag fått en helhets bild av vissa saker som jag tidigare inte kunnat få ihop. Känns jättebra, så kortet stämde bra denna månaden!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Sagaliten
2016-02-01 15:43
#4

Känns som att det stämt rätt bra. Har inte helt kommit ut segrande ännu, men mer segrare än något annat, men fortfarande lite kvar innan full seger. Men gällde absolut utbildning. Och om man kikar på min mediala utveckling som bara skjutit iväg som bara den så känns det där med att världen ligger vid mina fötter som ett rätt bra satement. Lite att allt jag tar mig för lyckas jag med. Så ja, jag får väl säga att det stämde bra även för mig 😄

Close your eyes, open your mind, and listen to your heart.  

Kika in på www.sagaliten.blogspot.se om ni vill följa min mediala utveckling och dess med och motgångar ☺️

Upp till toppen
Annons: