Annons:
Etiketttolkningar
Läst 1346 ggr
-Cissi-
2015-12-01 20:14

Hjälp med tydning

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan kollade med sajtvärdinnan om det var okej att be er om hjälp med min läggning jag gjorde igår kväll på mej själv (vilket det var) Det jag fått fram är. Kommer ha det kämpigt, men jag måste hitta ett nytt mål och hålla mej på den vägen, jag kommer förlora saker men jag kommer även vinna visdom, jag måste ha lite jävlar anamma om jag ska komma nån vart. Mycket av det som händer kommer forma min framtid men så länge jag har min kärlek vid min sida kommer jag hitta svaret. Är det nån som kan hjälpa mej med att komplitera läggningen eller fick jag med allt?

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

Annons:
fridelfina
2015-12-01 20:24
#1

Kan du inte skriva upp vilka kort det är och vilken sorts läggning du gjort? Jag känner inte igen korten eller läggningen. och när jag förstorar bilden (i min dator) blir det så otydligt att jag inte ser vad för kort det är.

 
 

Tarotstollan
2015-12-01 23:05
#2

Ja, det vore bra om du skrev vilket kort som hamnade på vilken position och vilken stjärna det är, allt sådant underlättar!
Leken är väl Dark Angels eller?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

-Cissi-
2015-12-02 16:37
#3

Leken är dark Angels. Vet inte vad själva läggningen heter utan var den läggningen dom rekommenderade för den leken. Vad betyder stjärna? Fixar vilka kort det är och i vilken ordning dom är lagda när jag är hemma ikväll.

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

Amandla
2015-12-02 17:25
#4

Stjärna är samma sak som läggning 🙂


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Upp till toppen
Annons: