Annons:
Etikettlekar-på-sajten
Läst 1355 ggr
Katniss
11/30/15, 7:21 AM

20 frågor 72

Jag tänker på en person, ett djur, en stad, en sak, en maträtt eller annat… du ställer frågorna som måste gå att besvara med antingen JA eller NEJ. Du får bara ställa en fråga per inlägg och måste däremellan vänta på svar, men det går bra att flera personer ställer varsin fråga. Den som först gissar rätt får köra nästa omgång.

R.I.P. Anton 💔

Annons:
Vixxen
11/30/15, 8:19 AM
#1

Något levande?

Katniss
11/30/15, 8:59 AM
#2

Något levande? Nej

R.I.P. Anton 💔

Vixxen
11/30/15, 9:43 AM
#3

Skapat av människan?

Katniss
11/30/15, 12:27 PM
#4

Något levande? Nej Skapat av människan? Nej

R.I.P. Anton 💔

Amandla
11/30/15, 12:37 PM
#5

Går det att röra vid?


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
lollynonna
11/30/15, 2:38 PM
#6

Ätbart?

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Annons:
Vixxen
11/30/15, 3:42 PM
#7

Hårt material?

Katniss
11/30/15, 4:30 PM
#8

Något levande? Nej Skapat av människan? Nej Går det att röra vid? Tror inte det Ätbart? Nej Hårt material? Nej

R.I.P. Anton 💔

lollynonna
11/30/15, 4:35 PM
#9

Rymden?

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Katniss
11/30/15, 4:37 PM
#10

Något levande? Nej Skapat av människan? Nej Går det att röra vid? Tror inte det Ätbart? Nej Hårt material? Nej Rymden? Nej

R.I.P. Anton 💔

Amandla
11/30/15, 4:38 PM
#11

Är det något som finns på jordklotet?


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Katniss
11/30/15, 4:50 PM
#12

Något levande? Nej Skapat av människan? Nej Går det att röra vid? Tror inte det Ätbart? Nej Hårt material? Nej Rymden? Nej Är det något som finns på jordklotet? Ja

R.I.P. Anton 💔

Amandla
11/30/15, 5:17 PM
#13

Finns det i vår svenska natur?


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
Tarotstollan
11/30/15, 7:56 PM
#14

Finns det inomhus?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Katniss
11/30/15, 8:13 PM
#15

Något levande? Nej Skapat av människan? Nej Går det att röra vid? Tror inte det Ätbart? Nej Hårt material? Nej Rymden? Nej Är det något som finns på jordklotet? Ja Finns det i vår svenska natur? Ja det kan man väl säga Finns det inomhus? Ibland

R.I.P. Anton 💔

Tarotstollan
11/30/15, 8:17 PM
#16

Har det någon färg?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Katniss
11/30/15, 8:46 PM
#17

Något levande? Nej Skapat av människan? Nej Går det att röra vid? Tror inte det Ätbart? Nej Hårt material? Nej Rymden? Nej Är det något som finns på jordklotet? Ja Finns det i vår svenska natur? Ja det kan man väl säga Finns det inomhus? Ibland Har det någon färg? Ja, det har det nog

R.I.P. Anton 💔

Tarotstollan
11/30/15, 9:51 PM
#18

Är det energi?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Katniss
11/30/15, 9:53 PM
#19

Något levande? Nej Skapat av människan? Nej Går det att röra vid? Tror inte det Ätbart? Nej Hårt material? Nej Rymden? Nej Är det något som finns på jordklotet? Ja Finns det i vår svenska natur? Ja det kan man väl säga Finns det inomhus? Ibland Har det någon färg? Ja, det har det nog Är det energi? Nej

R.I.P. Anton 💔

Tarotstollan
11/30/15, 10:42 PM
#20

Är det något livsnödvändigt?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Katniss
12/1/15, 6:41 AM
#21

Något levande? Nej Skapat av människan? Nej Går det att röra vid? Tror inte det Ätbart? Nej Hårt material? Nej Rymden? Nej Är det något som finns på jordklotet? Ja Finns det i vår svenska natur? Ja det kan man väl säga Finns det inomhus? Ibland Har det någon färg? Ja, det har det nog Är det energi? Nej Är det något livsnödvändigt? Nej, men det är viktigt

R.I.P. Anton 💔

Vixxen
12/1/15, 7:52 AM
#22

Ett begrepp av något slag?

Katniss
12/1/15, 7:56 AM
#23

Något levande? Nej Skapat av människan? Nej Går det att röra vid? Tror inte det Ätbart? Nej Hårt material? Nej Rymden? Nej Är det något som finns på jordklotet? Ja Finns det i vår svenska natur? Ja det kan man väl säga Finns det inomhus? Ibland Har det någon färg? Ja, det har det nog Är det energi? Nej Är det något livsnödvändigt? Nej, men det är viktigt Ett begrepp av något slag? Nej

R.I.P. Anton 💔

Amandla
12/1/15, 1:55 PM
#24

Har det en kemisk sammansättning?


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Katniss
12/1/15, 3:41 PM
#25

Något levande? Nej Skapat av människan? Nej Går det att röra vid? Tror inte det Ätbart? Nej Hårt material? Nej Rymden? Nej Är det något som finns på jordklotet? Ja Finns det i vår svenska natur? Ja det kan man väl säga Finns det inomhus? Ibland Har det någon färg? Ja, det har det nog Är det energi? Nej Är det något livsnödvändigt? Nej, men det är viktigt Ett begrepp av något slag? Nej Har det en kemisk sammansättning? Nej

R.I.P. Anton 💔

Amandla
12/1/15, 4:57 PM
#26

Har det med väder att göra?


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Katniss
12/1/15, 5:54 PM
#27

Något levande? Nej Skapat av människan? Nej Går det att röra vid? Tror inte det Ätbart? Nej Hårt material? Nej Rymden? Nej Är det något som finns på jordklotet? Ja Finns det i vår svenska natur? Ja det kan man väl säga Finns det inomhus? Ibland Har det någon färg? Ja, det har det nog Är det energi? Nej Är det något livsnödvändigt? Nej, men det är viktigt Ett begrepp av något slag? Nej Har det en kemisk sammansättning? Nej Har det med väder att göra? Nej

R.I.P. Anton 💔

Annons:
Amandla
12/1/15, 6:10 PM
#28

Kan man köpa det?


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Katniss
12/1/15, 6:31 PM
#29

Något levande? Nej Skapat av människan? Nej Går det att röra vid? Tror inte det Ätbart? Nej Hårt material? Nej Rymden? Nej Är det något som finns på jordklotet? Ja Finns det i vår svenska natur? Ja det kan man väl säga Finns det inomhus? Ibland Har det någon färg? Ja, det har det nog Är det energi? Nej Är det något livsnödvändigt? Nej, men det är viktigt Ett begrepp av något slag? Nej Har det en kemisk sammansättning? Nej Har det med väder att göra? Nej Kan man köpa det? Nej

R.I.P. Anton 💔

Amandla
12/1/15, 7:06 PM
#30

Har det med ämnet fysik att göra?


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Katniss
12/1/15, 7:29 PM
#31

Något levande? Nej Skapat av människan? Nej Går det att röra vid? Tror inte det Ätbart? Nej Hårt material? Nej Rymden? Nej Är det något som finns på jordklotet? Ja Finns det i vår svenska natur? Ja det kan man väl säga Finns det inomhus? Ibland Har det någon färg? Ja, det har det nog Är det energi? Nej Är det något livsnödvändigt? Nej, men det är viktigt Ett begrepp av något slag? Nej Har det en kemisk sammansättning? Nej Har det med väder att göra? Nej Kan man köpa det? Nej Har det med ämnet fysik att göra? Nej

R.I.P. Anton 💔

Amandla
12/1/15, 9:10 PM
#32

Biologi?


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Katniss
12/1/15, 9:30 PM
#33

Något levande? Nej Skapat av människan? Nej Går det att röra vid? Tror inte det Ätbart? Nej Hårt material? Nej Rymden? Nej Är det något som finns på jordklotet? Ja Finns det i vår svenska natur? Ja det kan man väl säga Finns det inomhus? Ibland Har det någon färg? Ja, det har det nog Är det energi? Nej Är det något livsnödvändigt? Nej, men det är viktigt Ett begrepp av något slag? Nej Har det en kemisk sammansättning? Nej Har det med väder att göra? Nej Kan man köpa det? Nej Har det med ämnet fysik att göra? Nej Biologi? Ja, det har med biologi att göra

R.I.P. Anton 💔

Tarotstollan
12/1/15, 11:22 PM
#34

Döden?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Katniss
12/2/15, 6:30 AM
#35

Något levande? Nej Skapat av människan? Nej Går det att röra vid? Tror inte det Ätbart? Nej Hårt material? Nej Rymden? Nej Är det något som finns på jordklotet? Ja Finns det i vår svenska natur? Ja det kan man väl säga Finns det inomhus? Ibland Har det någon färg? Ja, det har det nog Är det energi? Nej Är det något livsnödvändigt? Nej, men det är viktigt Ett begrepp av något slag? Nej Har det en kemisk sammansättning? Nej Har det med väder att göra? Nej Kan man köpa det? Nej Har det med ämnet fysik att göra? Nej Biologi? Ja, det har med biologi att göra Döden? Nej

R.I.P. Anton 💔

Tarotstollan
12/2/15, 6:40 AM
#36

Väger det något?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Katniss
12/2/15, 6:45 AM
#37

Något levande? Nej Skapat av människan? Nej Går det att röra vid? Tror inte det Ätbart? Nej Hårt material? Nej Rymden? Nej Är det något som finns på jordklotet? Ja Finns det i vår svenska natur? Ja det kan man väl säga Finns det inomhus? Ibland Har det någon färg? Ja, det har det nog Är det energi? Nej Är det något livsnödvändigt? Nej, men det är viktigt Ett begrepp av något slag? Nej Har det en kemisk sammansättning? Nej Har det med väder att göra? Nej Kan man köpa det? Nej Har det med ämnet fysik att göra? Nej Biologi? Ja, det har med biologi att göra Döden? Nej Väger det något? Tror det ja

R.I.P. Anton 💔

Amandla
12/2/15, 10:36 AM
#38

Har det med människokroppen att göra?


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Katniss
12/2/15, 10:41 AM
#39

Något levande? Nej Skapat av människan? Nej Går det att röra vid? Tror inte det Ätbart? Nej Hårt material? Nej Rymden? Nej Är det något som finns på jordklotet? Ja Finns det i vår svenska natur? Ja det kan man väl säga Finns det inomhus? Ibland Har det någon färg? Ja, det har det nog Är det energi? Nej Är det något livsnödvändigt? Nej, men det är viktigt Ett begrepp av något slag? Nej Har det en kemisk sammansättning? Nej Har det med väder att göra? Nej Kan man köpa det? Nej Har det med ämnet fysik att göra? Nej Biologi? Ja, det har med biologi att göra Döden? Nej Väger det något? Tror det ja Har det med människokroppen att göra? Jepp 😊

R.I.P. Anton 💔

Vixxen
12/2/15, 11:48 AM
#40

Kroppsfunktion?

Amandla
12/2/15, 12:26 PM
#41

Själen?


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
Katniss
12/2/15, 12:28 PM
#42

Något levande? Nej Skapat av människan? Nej Går det att röra vid? Tror inte det Ätbart? Nej Hårt material? Nej Rymden? Nej Är det något som finns på jordklotet? Ja Finns det i vår svenska natur? Ja det kan man väl säga Finns det inomhus? Ibland Har det någon färg? Ja, det har det nog Är det energi? Nej Är det något livsnödvändigt? Nej, men det är viktigt Ett begrepp av något slag? Nej Har det en kemisk sammansättning? Nej Har det med väder att göra? Nej Kan man köpa det? Nej Har det med ämnet fysik att göra? Nej Biologi? Ja, det har med biologi att göra Döden? Nej Väger det något? Tror det ja Har det med människokroppen att göra? Jepp 😊 Kroppsfunktion? Ja, det kan man säga Själen? Nej

R.I.P. Anton 💔

Amandla
12/2/15, 12:45 PM
#43

Tänka?


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Katniss
12/2/15, 12:46 PM
#44

Något levande? Nej Skapat av människan? Nej Går det att röra vid? Tror inte det Ätbart? Nej Hårt material? Nej Rymden? Nej Är det något som finns på jordklotet? Ja Finns det i vår svenska natur? Ja det kan man väl säga Finns det inomhus? Ibland Har det någon färg? Ja, det har det nog Är det energi? Nej Är det något livsnödvändigt? Nej, men det är viktigt Ett begrepp av något slag? Nej Har det en kemisk sammansättning? Nej Har det med väder att göra? Nej Kan man köpa det? Nej Har det med ämnet fysik att göra? Nej Biologi? Ja, det har med biologi att göra Döden? Nej Väger det något? Tror det ja Har det med människokroppen att göra? Jepp 😊 Kroppsfunktion? Ja, det kan man säga Själen? Nej Tänka? Nej

R.I.P. Anton 💔

Amandla
12/2/15, 12:52 PM
#45

Kan man se det med blotta ögat?


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Katniss
12/2/15, 1:34 PM
#46

Något levande? Nej Skapat av människan? Nej Går det att röra vid? Tror inte det Ätbart? Nej Hårt material? Nej Rymden? Nej Är det något som finns på jordklotet? Ja Finns det i vår svenska natur? Ja det kan man väl säga Finns det inomhus? Ibland Har det någon färg? Ja, det har det nog Är det energi? Nej Är det något livsnödvändigt? Nej, men det är viktigt Ett begrepp av något slag? Nej Har det en kemisk sammansättning? Nej Har det med väder att göra? Nej Kan man köpa det? Nej Har det med ämnet fysik att göra? Nej Biologi? Ja, det har med biologi att göra Döden? Nej Väger det något? Tror det ja Har det med människokroppen att göra? Jepp 😊 Kroppsfunktion? Ja, det kan man säga Själen? Nej Tänka? Nej Kan man se det med blotta ögat? Nej

R.I.P. Anton 💔

Amandla
12/2/15, 1:55 PM
#47

Kan man se det med mikroskop?


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Tarotstollan
12/2/15, 8:37 PM
#48

Har det med blodet att göra?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Katniss
12/2/15, 8:42 PM
#49

Något levande? Nej Skapat av människan? Nej Går det att röra vid? Tror inte det Ätbart? Nej Hårt material? Nej Rymden? Nej Är det något som finns på jordklotet? Ja Finns det i vår svenska natur? Ja det kan man väl säga Finns det inomhus? Ibland Har det någon färg? Ja, det har det nog Är det energi? Nej Är det något livsnödvändigt? Nej, men det är viktigt Ett begrepp av något slag? Nej Har det en kemisk sammansättning? Nej Har det med väder att göra? Nej Kan man köpa det? Nej Har det med ämnet fysik att göra? Nej Biologi? Ja, det har med biologi att göra Döden? Nej Väger det något? Tror det ja Har det med människokroppen att göra? Jepp 😊 Kroppsfunktion? Ja, det kan man säga Själen? Nej Tänka? Nej Kan man se det med blotta ögat? Nej Kan man se det med mikroskop? Nja.. Det beror väl på Har det med blodet att göra? Nej

R.I.P. Anton 💔

Tarotstollan
12/2/15, 9:15 PM
#50

Har det med huvudet att göra?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Katniss
12/2/15, 9:21 PM
#51

Något levande? Nej Skapat av människan? Nej Går det att röra vid? Tror inte det Ätbart? Nej Hårt material? Nej Rymden? Nej Är det något som finns på jordklotet? Ja Finns det i vår svenska natur? Ja det kan man väl säga Finns det inomhus? Ibland Har det någon färg? Ja, det har det nog Är det energi? Nej Är det något livsnödvändigt? Nej, men det är viktigt Ett begrepp av något slag? Nej Har det en kemisk sammansättning? Nej Har det med väder att göra? Nej Kan man köpa det? Nej Har det med ämnet fysik att göra? Nej Biologi? Ja, det har med biologi att göra Döden? Nej Väger det något? Tror det ja Har det med människokroppen att göra? Jepp 😊 Kroppsfunktion? Ja, det kan man säga Själen? Nej Tänka? Nej Kan man se det med blotta ögat? Nej Kan man se det med mikroskop? Nja.. Det beror väl på Har det med blodet att göra? Nej Har det med huvudet att göra? Ja

R.I.P. Anton 💔

Tarotstollan
12/2/15, 9:33 PM
#52

Hjärnsubstans?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Katniss
12/2/15, 10:17 PM
#53

Något levande? Nej Skapat av människan? Nej Går det att röra vid? Tror inte det Ätbart? Nej Hårt material? Nej Rymden? Nej Är det något som finns på jordklotet? Ja Finns det i vår svenska natur? Ja det kan man väl säga Finns det inomhus? Ibland Har det någon färg? Ja, det har det nog Är det energi? Nej Är det något livsnödvändigt? Nej, men det är viktigt Ett begrepp av något slag? Nej Har det en kemisk sammansättning? Nej Har det med väder att göra? Nej Kan man köpa det? Nej Har det med ämnet fysik att göra? Nej Biologi? Ja, det har med biologi att göra Döden? Nej Väger det något? Tror det ja Har det med människokroppen att göra? Jepp 😊 Kroppsfunktion? Ja, det kan man säga Själen? Nej Tänka? Nej Kan man se det med blotta ögat? Nej Kan man se det med mikroskop? Nja.. Det beror väl på Har det med blodet att göra? Nej Har det med huvudet att göra? Ja Hjärnsubstans? Nej

R.I.P. Anton 💔

lollynonna
12/2/15, 10:19 PM
#54

Något med hjärnan?

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Tarotstollan
12/2/15, 10:21 PM
#55

Något med öronen?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Vixxen
12/2/15, 10:21 PM
#56

Synfel/glasögon?

Katniss
12/3/15, 6:21 AM
#57

Något levande? Nej Skapat av människan? Nej Går det att röra vid? Tror inte det Ätbart? Nej Hårt material? Nej Rymden? Nej Är det något som finns på jordklotet? Ja Finns det i vår svenska natur? Ja det kan man väl säga Finns det inomhus? Ibland Har det någon färg? Ja, det har det nog Är det energi? Nej Är det något livsnödvändigt? Nej, men det är viktigt Ett begrepp av något slag? Nej Har det en kemisk sammansättning? Nej Har det med väder att göra? Nej Kan man köpa det? Nej Har det med ämnet fysik att göra? Nej Biologi? Ja, det har med biologi att göra Döden? Nej Väger det något? Tror det ja Har det med människokroppen att göra? Jepp 😊 Kroppsfunktion? Ja, det kan man säga Själen? Nej Tänka? Nej Kan man se det med blotta ögat? Nej Kan man se det med mikroskop? Nja.. Det beror väl på Har det med blodet att göra? Nej Har det med huvudet att göra? Ja Hjärnsubstans? Nej Något med hjärnan? Nej Något med öronen? Nej Synfel/glasögon? Nej

R.I.P. Anton 💔

Tarotstollan
12/3/15, 6:23 AM
#58

Något med näsan?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Katniss
12/3/15, 6:24 AM
#59

Något levande? Nej Skapat av människan? Nej Går det att röra vid? Tror inte det Ätbart? Nej Hårt material? Nej Rymden? Nej Är det något som finns på jordklotet? Ja Finns det i vår svenska natur? Ja det kan man väl säga Finns det inomhus? Ibland Har det någon färg? Ja, det har det nog Är det energi? Nej Är det något livsnödvändigt? Nej, men det är viktigt Ett begrepp av något slag? Nej Har det en kemisk sammansättning? Nej Har det med väder att göra? Nej Kan man köpa det? Nej Har det med ämnet fysik att göra? Nej Biologi? Ja, det har med biologi att göra Döden? Nej Väger det något? Tror det ja Har det med människokroppen att göra? Jepp 😊 Kroppsfunktion? Ja, det kan man säga Själen? Nej Tänka? Nej Kan man se det med blotta ögat? Nej Kan man se det med mikroskop? Nja.. Det beror väl på Har det med blodet att göra? Nej Har det med huvudet att göra? Ja Hjärnsubstans? Nej Något med näsan? Nej

R.I.P. Anton 💔

Tarotstollan
12/3/15, 6:31 AM
#60

Något med munnen?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Katniss
12/3/15, 6:32 AM
#61

Något levande? Nej Skapat av människan? Nej Går det att röra vid? Tror inte det Ätbart? Nej Hårt material? Nej Rymden? Nej Är det något som finns på jordklotet? Ja Finns det i vår svenska natur? Ja det kan man väl säga Finns det inomhus? Ibland Har det någon färg? Ja, det har det nog Är det energi? Nej Är det något livsnödvändigt? Nej, men det är viktigt Ett begrepp av något slag? Nej Har det en kemisk sammansättning? Nej Har det med väder att göra? Nej Kan man köpa det? Nej Har det med ämnet fysik att göra? Nej Biologi? Ja, det har med biologi att göra Döden? Nej Väger det något? Tror det ja Har det med människokroppen att göra? Jepp 😊 Kroppsfunktion? Ja, det kan man säga Själen? Nej Tänka? Nej Kan man se det med blotta ögat? Nej Kan man se det med mikroskop? Nja.. Det beror väl på Har det med blodet att göra? Nej Har det med huvudet att göra? Ja Hjärnsubstans? Nej Något med näsan? Nej Något med munnen? Nej

R.I.P. Anton 💔

Tarotstollan
12/3/15, 6:35 AM
#62

Håret?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Katniss
12/3/15, 6:43 AM
#63

Något levande? Nej Skapat av människan? Nej Går det att röra vid? Tror inte det Ätbart? Nej Hårt material? Nej Rymden? Nej Är det något som finns på jordklotet? Ja Finns det i vår svenska natur? Ja det kan man väl säga Finns det inomhus? Ibland Har det någon färg? Ja, det har det nog Är det energi? Nej Är det något livsnödvändigt? Nej, men det är viktigt Ett begrepp av något slag? Nej Har det en kemisk sammansättning? Nej Har det med väder att göra? Nej Kan man köpa det? Nej Har det med ämnet fysik att göra? Nej Biologi? Ja, det har med biologi att göra Döden? Nej Väger det något? Tror det ja Har det med människokroppen att göra? Jepp 😊 Kroppsfunktion? Ja, det kan man säga Själen? Nej Tänka? Nej Kan man se det med blotta ögat? Nej Kan man se det med mikroskop? Nja.. Det beror väl på Har det med blodet att göra? Nej Har det med huvudet att göra? Ja Hjärnsubstans? Nej Något med näsan? Nej Något med munnen? Nej Håret? Nej?

R.I.P. Anton 💔

Vixxen
12/3/15, 12:55 PM
#64

Nackspärr?

Katniss
12/3/15, 2:45 PM
#65

Något levande? Nej Skapat av människan? Nej Går det att röra vid? Tror inte det Ätbart? Nej Hårt material? Nej Rymden? Nej Är det något som finns på jordklotet? Ja Finns det i vår svenska natur? Ja det kan man väl säga Finns det inomhus? Ibland Har det någon färg? Ja, det har det nog Är det energi? Nej Är det något livsnödvändigt? Nej, men det är viktigt Ett begrepp av något slag? Nej Har det en kemisk sammansättning? Nej Har det med väder att göra? Nej Kan man köpa det? Nej Har det med ämnet fysik att göra? Nej Biologi? Ja, det har med biologi att göra Döden? Nej Väger det något? Tror det ja Har det med människokroppen att göra? Jepp 😊 Kroppsfunktion? Ja, det kan man säga Själen? Nej Tänka? Nej Kan man se det med blotta ögat? Nej Kan man se det med mikroskop? Nja.. Det beror väl på Har det med blodet att göra? Nej Har det med huvudet att göra? Ja Hjärnsubstans? Nej Något med näsan? Nej Något med munnen? Nej Håret? Nej? Nackspärr? Nej 😊

R.I.P. Anton 💔

Vixxen
12/3/15, 2:48 PM
#66

Ont i halsen?

Katniss
12/3/15, 3:25 PM
#67

Något levande? Nej Skapat av människan? Nej Går det att röra vid? Tror inte det Ätbart? Nej Hårt material? Nej Rymden? Nej Är det något som finns på jordklotet? Ja Finns det i vår svenska natur? Ja det kan man väl säga Finns det inomhus? Ibland Har det någon färg? Ja, det har det nog Är det energi? Nej Är det något livsnödvändigt? Nej, men det är viktigt Ett begrepp av något slag? Nej Har det en kemisk sammansättning? Nej Har det med väder att göra? Nej Kan man köpa det? Nej Har det med ämnet fysik att göra? Nej Biologi? Ja, det har med biologi att göra Döden? Nej Väger det något? Tror det ja Har det med människokroppen att göra? Jepp 😊 Kroppsfunktion? Ja, det kan man säga Själen? Nej Tänka? Nej Kan man se det med blotta ögat? Nej Kan man se det med mikroskop? Nja.. Det beror väl på Har det med blodet att göra? Nej Har det med huvudet att göra? Ja Hjärnsubstans? Nej Något med näsan? Nej Något med munnen? Nej Håret? Nej? Nackspärr? Nej 😊 Ont i halsen? Nej

R.I.P. Anton 💔

Vixxen
12/3/15, 5:28 PM
#68

Andas?

Katniss
12/3/15, 7:42 PM
#69

Något levande? Nej Skapat av människan? Nej Går det att röra vid? Tror inte det Ätbart? Nej Hårt material? Nej Rymden? Nej Är det något som finns på jordklotet? Ja Finns det i vår svenska natur? Ja det kan man väl säga Finns det inomhus? Ibland Har det någon färg? Ja, det har det nog Är det energi? Nej Är det något livsnödvändigt? Nej, men det är viktigt Ett begrepp av något slag? Nej Har det en kemisk sammansättning? Nej Har det med väder att göra? Nej Kan man köpa det? Nej Har det med ämnet fysik att göra? Nej Biologi? Ja, det har med biologi att göra Döden? Nej Väger det något? Tror det ja Har det med människokroppen att göra? Jepp 😊 Kroppsfunktion? Ja, det kan man säga Själen? Nej Tänka? Nej Kan man se det med blotta ögat? Nej Kan man se det med mikroskop? Nja.. Det beror väl på Har det med blodet att göra? Nej Har det med huvudet att göra? Ja Hjärnsubstans? Nej Något med näsan? Nej Något med munnen? Nej Håret? Nej? Nackspärr? Nej 😊 Ont i halsen? Nej Andas? Nope

R.I.P. Anton 💔

Annons:
Tarotstollan
12/3/15, 8:08 PM
#70

Skägg?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Katniss
12/3/15, 8:17 PM
#71

Något levande? Nej Skapat av människan? Nej Går det att röra vid? Tror inte det Ätbart? Nej Hårt material? Nej Rymden? Nej Är det något som finns på jordklotet? Ja Finns det i vår svenska natur? Ja det kan man väl säga Finns det inomhus? Ibland Har det någon färg? Ja, det har det nog Är det energi? Nej Är det något livsnödvändigt? Nej, men det är viktigt Ett begrepp av något slag? Nej Har det en kemisk sammansättning? Nej Har det med väder att göra? Nej Kan man köpa det? Nej Har det med ämnet fysik att göra? Nej Biologi? Ja, det har med biologi att göra Döden? Nej Väger det något? Tror det ja Har det med människokroppen att göra? Jepp 😊 Kroppsfunktion? Ja, det kan man säga Själen? Nej Tänka? Nej Kan man se det med blotta ögat? Nej Kan man se det med mikroskop? Nja.. Det beror väl på Har det med blodet att göra? Nej Har det med huvudet att göra? Ja Hjärnsubstans? Nej Något med näsan? Nej Något med munnen? Nej Håret? Nej? Nackspärr? Nej 😊 Ont i halsen? Nej Andas? Nope Skägg? Nej

R.I.P. Anton 💔

Amandla
12/4/15, 1:22 PM
#72

Har det med hjärnan att göra?


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Katniss
12/4/15, 2:36 PM
#73

Något levande? Nej Skapat av människan? Nej Går det att röra vid? Tror inte det Ätbart? Nej Hårt material? Nej Rymden? Nej Är det något som finns på jordklotet? Ja Finns det i vår svenska natur? Ja det kan man väl säga Finns det inomhus? Ibland Har det någon färg? Ja, det har det nog Är det energi? Nej Är det något livsnödvändigt? Nej, men det är viktigt Ett begrepp av något slag? Nej Har det en kemisk sammansättning? Nej Har det med väder att göra? Nej Kan man köpa det? Nej Har det med ämnet fysik att göra? Nej Biologi? Ja, det har med biologi att göra Döden? Nej Väger det något? Tror det ja Har det med människokroppen att göra? Jepp 😊 Kroppsfunktion? Ja, det kan man säga Själen? Nej Tänka? Nej Kan man se det med blotta ögat? Nej Kan man se det med mikroskop? Nja.. Det beror väl på Har det med blodet att göra? Nej Har det med huvudet att göra? Ja Hjärnsubstans? Nej Något med näsan? Nej Något med munnen? Nej Håret? Nej? Nackspärr? Nej 😊 Ont i halsen? Nej Andas? Nope Skägg? Nej Har det något med hjärnan att göra? Inte direkt

R.I.P. Anton 💔

Amandla
12/4/15, 6:30 PM
#74

Med synen?


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Katniss
12/4/15, 6:54 PM
#75

Något levande? Nej Skapat av människan? Nej Går det att röra vid? Tror inte det Ätbart? Nej Hårt material? Nej Rymden? Nej Är det något som finns på jordklotet? Ja Finns det i vår svenska natur? Ja det kan man väl säga Finns det inomhus? Ibland Har det någon färg? Ja, det har det nog Är det energi? Nej Är det något livsnödvändigt? Nej, men det är viktigt Ett begrepp av något slag? Nej Har det en kemisk sammansättning? Nej Har det med väder att göra? Nej Kan man köpa det? Nej Har det med ämnet fysik att göra? Nej Biologi? Ja, det har med biologi att göra Döden? Nej Väger det något? Tror det ja Har det med människokroppen att göra? Jepp 😊 Kroppsfunktion? Ja, det kan man säga Själen? Nej Tänka? Nej Kan man se det med blotta ögat? Nej Kan man se det med mikroskop? Nja.. Det beror väl på Har det med blodet att göra? Nej Har det med huvudet att göra? Ja Hjärnsubstans? Nej Något med näsan? Nej Något med munnen? Nej Håret? Nej? Nackspärr? Nej 😊 Ont i halsen? Nej Andas? Nope Skägg? Nej Har det något med hjärnan att göra? Inte direkt Med synen? Ja

R.I.P. Anton 💔

lollynonna
12/4/15, 7:12 PM
#76

Ögon?

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Annons:
Amandla
12/4/15, 7:12 PM
#77

Synfel?


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Katniss
12/4/15, 9:12 PM
#78

Något levande? Nej Skapat av människan? Nej Går det att röra vid? Tror inte det Ätbart? Nej Hårt material? Nej Rymden? Nej Är det något som finns på jordklotet? Ja Finns det i vår svenska natur? Ja det kan man väl säga Finns det inomhus? Ibland Har det någon färg? Ja, det har det nog Är det energi? Nej Är det något livsnödvändigt? Nej, men det är viktigt Ett begrepp av något slag? Nej Har det en kemisk sammansättning? Nej Har det med väder att göra? Nej Kan man köpa det? Nej Har det med ämnet fysik att göra? Nej Biologi? Ja, det har med biologi att göra Döden? Nej Väger det något? Tror det ja Har det med människokroppen att göra? Jepp 😊 Kroppsfunktion? Ja, det kan man säga Själen? Nej Tänka? Nej Kan man se det med blotta ögat? Nej Kan man se det med mikroskop? Nja.. Det beror väl på Har det med blodet att göra? Nej Har det med huvudet att göra? Ja Hjärnsubstans? Nej Något med näsan? Nej Något med munnen? Nej Håret? Nej? Nackspärr? Nej 😊 Ont i halsen? Nej Andas? Nope Skägg? Nej Har det något med hjärnan att göra? Inte direkt Med synen? Ja Ögon? Något med ögon ja Synfel? Nej

R.I.P. Anton 💔

lollynonna
12/4/15, 9:51 PM
#79

Pupill?

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Katniss
12/4/15, 9:53 PM
#80

Något levande? Nej Skapat av människan? Nej Går det att röra vid? Tror inte det Ätbart? Nej Hårt material? Nej Rymden? Nej Är det något som finns på jordklotet? Ja Finns det i vår svenska natur? Ja det kan man väl säga Finns det inomhus? Ibland Har det någon färg? Ja, det har det nog Är det energi? Nej Är det något livsnödvändigt? Nej, men det är viktigt Ett begrepp av något slag? Nej Har det en kemisk sammansättning? Nej Har det med väder att göra? Nej Kan man köpa det? Nej Har det med ämnet fysik att göra? Nej Biologi? Ja, det har med biologi att göra Döden? Nej Väger det något? Tror det ja Har det med människokroppen att göra? Jepp 😊 Kroppsfunktion? Ja, det kan man säga Själen? Nej Tänka? Nej Kan man se det med blotta ögat? Nej Kan man se det med mikroskop? Nja.. Det beror väl på Har det med blodet att göra? Nej Har det med huvudet att göra? Ja Hjärnsubstans? Nej Något med näsan? Nej Något med munnen? Nej Håret? Nej? Nackspärr? Nej 😊 Ont i halsen? Nej Andas? Nope Skägg? Nej Har det något med hjärnan att göra? Inte direkt Med synen? Ja Ögon? Något med ögon ja Synfel? Nej Pupill? Nej

R.I.P. Anton 💔

Amandla
12/4/15, 10:13 PM
#81

Avståndsbedömning?


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
lollynonna
12/4/15, 10:14 PM
#82

Iris? Alltså den färgade delen.

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Katniss
12/4/15, 10:17 PM
#83

Något levande? Nej Skapat av människan? Nej Går det att röra vid? Tror inte det Ätbart? Nej Hårt material? Nej Rymden? Nej Är det något som finns på jordklotet? Ja Finns det i vår svenska natur? Ja det kan man väl säga Finns det inomhus? Ibland Har det någon färg? Ja, det har det nog Är det energi? Nej Är det något livsnödvändigt? Nej, men det är viktigt Ett begrepp av något slag? Nej Har det en kemisk sammansättning? Nej Har det med väder att göra? Nej Kan man köpa det? Nej Har det med ämnet fysik att göra? Nej Biologi? Ja, det har med biologi att göra Döden? Nej Väger det något? Tror det ja Har det med människokroppen att göra? Jepp 😊 Kroppsfunktion? Ja, det kan man säga Själen? Nej Tänka? Nej Kan man se det med blotta ögat? Nej Kan man se det med mikroskop? Nja.. Det beror väl på Har det med blodet att göra? Nej Har det med huvudet att göra? Ja Hjärnsubstans? Nej Något med näsan? Nej Något med munnen? Nej Håret? Nej? Nackspärr? Nej 😊 Ont i halsen? Nej Andas? Nope Skägg? Nej Har det något med hjärnan att göra? Inte direkt Med synen? Ja Ögon? Något med ögon ja Synfel? Nej Pupill? Nej Avståndsbedömning? Nej Iris? Nej

R.I.P. Anton 💔

Annons:
Vixxen
12/4/15, 10:25 PM
#84

Ögonbryn/frans?

Tarotstollan
12/4/15, 10:44 PM
#85

Tårar?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Katniss
12/4/15, 10:45 PM
#86

Något levande? Nej Skapat av människan? Nej Går det att röra vid? Tror inte det Ätbart? Nej Hårt material? Nej Rymden? Nej Är det något som finns på jordklotet? Ja Finns det i vår svenska natur? Ja det kan man väl säga Finns det inomhus? Ibland Har det någon färg? Ja, det har det nog Är det energi? Nej Är det något livsnödvändigt? Nej, men det är viktigt Ett begrepp av något slag? Nej Har det en kemisk sammansättning? Nej Har det med väder att göra? Nej Kan man köpa det? Nej Har det med ämnet fysik att göra? Nej Biologi? Ja, det har med biologi att göra Döden? Nej Väger det något? Tror det ja Har det med människokroppen att göra? Jepp 😊 Kroppsfunktion? Ja, det kan man säga Själen? Nej Tänka? Nej Kan man se det med blotta ögat? Nej Kan man se det med mikroskop? Nja.. Det beror väl på Har det med blodet att göra? Nej Har det med huvudet att göra? Ja Hjärnsubstans? Nej Något med näsan? Nej Något med munnen? Nej Håret? Nej? Nackspärr? Nej 😊 Ont i halsen? Nej Andas? Nope Skägg? Nej Har det något med hjärnan att göra? Inte direkt Med synen? Ja Ögon? Något med ögon ja Synfel? Nej Pupill? Nej Avståndsbedömning? Nej Iris? Nej Ögonbryn/fransar? Nej Tårar? Nej

R.I.P. Anton 💔

Tarotstollan
12/4/15, 10:49 PM
#87

Glasögonbågar?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Katniss
12/4/15, 10:50 PM
#88

Något levande? Nej Skapat av människan? Nej Går det att röra vid? Tror inte det Ätbart? Nej Hårt material? Nej Rymden? Nej Är det något som finns på jordklotet? Ja Finns det i vår svenska natur? Ja det kan man väl säga Finns det inomhus? Ibland Har det någon färg? Ja, det har det nog Är det energi? Nej Är det något livsnödvändigt? Nej, men det är viktigt Ett begrepp av något slag? Nej Har det en kemisk sammansättning? Nej Har det med väder att göra? Nej Kan man köpa det? Nej Har det med ämnet fysik att göra? Nej Biologi? Ja, det har med biologi att göra Döden? Nej Väger det något? Tror det ja Har det med människokroppen att göra? Jepp 😊 Kroppsfunktion? Ja, det kan man säga Själen? Nej Tänka? Nej Kan man se det med blotta ögat? Nej Kan man se det med mikroskop? Nja.. Det beror väl på Har det med blodet att göra? Nej Har det med huvudet att göra? Ja Hjärnsubstans? Nej Något med näsan? Nej Något med munnen? Nej Håret? Nej? Nackspärr? Nej 😊 Ont i halsen? Nej Andas? Nope Skägg? Nej Har det något med hjärnan att göra? Inte direkt Med synen? Ja Ögon? Något med ögon ja Synfel? Nej Pupill? Nej Avståndsbedömning? Nej Iris? Nej Ögonbryn/fransar? Nej Tårar? Nej Glasögonbågar? Nej

R.I.P. Anton 💔

Amandla
12/4/15, 11:03 PM
#89

Mörkerseende?


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Katniss
12/4/15, 11:20 PM
#90

Något levande? Nej Skapat av människan? Nej Går det att röra vid? Tror inte det Ätbart? Nej Hårt material? Nej Rymden? Nej Är det något som finns på jordklotet? Ja Finns det i vår svenska natur? Ja det kan man väl säga Finns det inomhus? Ibland Har det någon färg? Ja, det har det nog Är det energi? Nej Är det något livsnödvändigt? Nej, men det är viktigt Ett begrepp av något slag? Nej Har det en kemisk sammansättning? Nej Har det med väder att göra? Nej Kan man köpa det? Nej Har det med ämnet fysik att göra? Nej Biologi? Ja, det har med biologi att göra Döden? Nej Väger det något? Tror det ja Har det med människokroppen att göra? Jepp 😊 Kroppsfunktion? Ja, det kan man säga Själen? Nej Tänka? Nej Kan man se det med blotta ögat? Nej Kan man se det med mikroskop? Nja.. Det beror väl på Har det med blodet att göra? Nej Har det med huvudet att göra? Ja Hjärnsubstans? Nej Något med näsan? Nej Något med munnen? Nej Håret? Nej? Nackspärr? Nej 😊 Ont i halsen? Nej Andas? Nope Skägg? Nej Har det något med hjärnan att göra? Inte direkt Med synen? Ja Ögon? Något med ögon ja Synfel? Nej Pupill? Nej Avståndsbedömning? Nej Iris? Nej Ögonbryn/fransar? Nej Tårar? Nej Glasögonbågar? Nej Mörkerseende? Nej

R.I.P. Anton 💔

Annons:
Vixxen
12/4/15, 11:22 PM
#91

Färgseende?

Katniss
12/4/15, 11:27 PM
#92

Något levande? Nej Skapat av människan? Nej Går det att röra vid? Tror inte det Ätbart? Nej Hårt material? Nej Rymden? Nej Är det något som finns på jordklotet? Ja Finns det i vår svenska natur? Ja det kan man väl säga Finns det inomhus? Ibland Har det någon färg? Ja, det har det nog Är det energi? Nej Är det något livsnödvändigt? Nej, men det är viktigt Ett begrepp av något slag? Nej Har det en kemisk sammansättning? Nej Har det med väder att göra? Nej Kan man köpa det? Nej Har det med ämnet fysik att göra? Nej Biologi? Ja, det har med biologi att göra Döden? Nej Väger det något? Tror det ja Har det med människokroppen att göra? Jepp 😊 Kroppsfunktion? Ja, det kan man säga Själen? Nej Tänka? Nej Kan man se det med blotta ögat? Nej Kan man se det med mikroskop? Nja.. Det beror väl på Har det med blodet att göra? Nej Har det med huvudet att göra? Ja Hjärnsubstans? Nej Något med näsan? Nej Något med munnen? Nej Håret? Nej? Nackspärr? Nej 😊 Ont i halsen? Nej Andas? Nope Skägg? Nej Har det något med hjärnan att göra? Inte direkt Med synen? Ja Ögon? Något med ögon ja Synfel? Nej Pupill? Nej Avståndsbedömning? Nej Iris? Nej Ögonbryn/fransar? Nej Tårar? Nej Glasögonbågar? Nej Mörkerseende? Nej Färgseende? Nej

R.I.P. Anton 💔

Tarotstollan
12/5/15, 12:15 AM
#93

Mascarafärg?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Katniss
12/5/15, 12:24 AM
#94

Något levande? Nej Skapat av människan? Nej Går det att röra vid? Tror inte det Ätbart? Nej Hårt material? Nej Rymden? Nej Är det något som finns på jordklotet? Ja Finns det i vår svenska natur? Ja det kan man väl säga Finns det inomhus? Ibland Har det någon färg? Ja, det har det nog Är det energi? Nej Är det något livsnödvändigt? Nej, men det är viktigt Ett begrepp av något slag? Nej Har det en kemisk sammansättning? Nej Har det med väder att göra? Nej Kan man köpa det? Nej Har det med ämnet fysik att göra? Nej Biologi? Ja, det har med biologi att göra Döden? Nej Väger det något? Tror det ja Har det med människokroppen att göra? Jepp 😊 Kroppsfunktion? Ja, det kan man säga Själen? Nej Tänka? Nej Kan man se det med blotta ögat? Nej Kan man se det med mikroskop? Nja.. Det beror väl på Har det med blodet att göra? Nej Har det med huvudet att göra? Ja Hjärnsubstans? Nej Något med näsan? Nej Något med munnen? Nej Håret? Nej? Nackspärr? Nej 😊 Ont i halsen? Nej Andas? Nope Skägg? Nej Har det något med hjärnan att göra? Inte direkt Med synen? Ja Ögon? Något med ögon ja Synfel? Nej Pupill? Nej Avståndsbedömning? Nej Iris? Nej Ögonbryn/fransar? Nej Tårar? Nej Glasögonbågar? Nej Mörkerseende? Nej Färgseende? Nej Mascarafärg? Nej

R.I.P. Anton 💔

Tarotstollan
12/5/15, 12:55 AM
#95

Kontaktlinser?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Vixxen
12/5/15, 12:57 AM
#96

Tårvätska?

Katniss
12/5/15, 10:50 AM
#97

Något levande? Nej Skapat av människan? Nej Går det att röra vid? Tror inte det Ätbart? Nej Hårt material? Nej Rymden? Nej Är det något som finns på jordklotet? Ja Finns det i vår svenska natur? Ja det kan man väl säga Finns det inomhus? Ibland Har det någon färg? Ja, det har det nog Är det energi? Nej Är det något livsnödvändigt? Nej, men det är viktigt Ett begrepp av något slag? Nej Har det en kemisk sammansättning? Nej Har det med väder att göra? Nej Kan man köpa det? Nej Har det med ämnet fysik att göra? Nej Biologi? Ja, det har med biologi att göra Döden? Nej Väger det något? Tror det ja Har det med människokroppen att göra? Jepp 😊 Kroppsfunktion? Ja, det kan man säga Själen? Nej Tänka? Nej Kan man se det med blotta ögat? Nej Kan man se det med mikroskop? Nja.. Det beror väl på Har det med blodet att göra? Nej Har det med huvudet att göra? Ja Hjärnsubstans? Nej Något med näsan? Nej Något med munnen? Nej Håret? Nej? Nackspärr? Nej 😊 Ont i halsen? Nej Andas? Nope Skägg? Nej Har det något med hjärnan att göra? Inte direkt Med synen? Ja Ögon? Något med ögon ja Synfel? Nej Pupill? Nej Avståndsbedömning? Nej Iris? Nej Ögonbryn/fransar? Nej Tårar? Nej Glasögonbågar? Nej Mörkerseende? Nej Färgseende? Nej Mascarafärg? Nej Kontaktlinser? Nej Tårvätska? Nej

R.I.P. Anton 💔

Annons:
lollynonna
12/5/15, 12:37 PM
#98

Ledtråd?

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Katniss
12/5/15, 12:38 PM
#99

Ledtråd: något inuti ögat.

R.I.P. Anton 💔

lollynonna
12/5/15, 12:40 PM
#100

Ögonvitan?

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Katniss
12/5/15, 12:42 PM
#101

Något levande? Nej Skapat av människan? Nej Går det att röra vid? Tror inte det Ätbart? Nej Hårt material? Nej Rymden? Nej Är det något som finns på jordklotet? Ja Finns det i vår svenska natur? Ja det kan man väl säga Finns det inomhus? Ibland Har det någon färg? Ja, det har det nog Är det energi? Nej Är det något livsnödvändigt? Nej, men det är viktigt Ett begrepp av något slag? Nej Har det en kemisk sammansättning? Nej Har det med väder att göra? Nej Kan man köpa det? Nej Har det med ämnet fysik att göra? Nej Biologi? Ja, det har med biologi att göra Döden? Nej Väger det något? Tror det ja Har det med människokroppen att göra? Jepp 😊 Kroppsfunktion? Ja, det kan man säga Själen? Nej Tänka? Nej Kan man se det med blotta ögat? Nej Kan man se det med mikroskop? Nja.. Det beror väl på Har det med blodet att göra? Nej Har det med huvudet att göra? Ja Hjärnsubstans? Nej Något med näsan? Nej Något med munnen? Nej Håret? Nej? Nackspärr? Nej 😊 Ont i halsen? Nej Andas? Nope Skägg? Nej Har det något med hjärnan att göra? Inte direkt Med synen? Ja Ögon? Något med ögon ja Synfel? Nej Pupill? Nej Avståndsbedömning? Nej Iris? Nej Ögonbryn/fransar? Nej Tårar? Nej Glasögonbågar? Nej Mörkerseende? Nej Färgseende? Nej Mascarafärg? Nej Kontaktlinser? Nej Tårvätska? Nej Ögonvitan? Nej

R.I.P. Anton 💔

lollynonna
12/5/15, 12:47 PM
#102

Blodkärl?

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Katniss
12/5/15, 2:15 PM
#103

Något levande? Nej Skapat av människan? Nej Går det att röra vid? Tror inte det Ätbart? Nej Hårt material? Nej Rymden? Nej Är det något som finns på jordklotet? Ja Finns det i vår svenska natur? Ja det kan man väl säga Finns det inomhus? Ibland Har det någon färg? Ja, det har det nog Är det energi? Nej Är det något livsnödvändigt? Nej, men det är viktigt Ett begrepp av något slag? Nej Har det en kemisk sammansättning? Nej Har det med väder att göra? Nej Kan man köpa det? Nej Har det med ämnet fysik att göra? Nej Biologi? Ja, det har med biologi att göra Döden? Nej Väger det något? Tror det ja Har det med människokroppen att göra? Jepp 😊 Kroppsfunktion? Ja, det kan man säga Själen? Nej Tänka? Nej Kan man se det med blotta ögat? Nej Kan man se det med mikroskop? Nja.. Det beror väl på Har det med blodet att göra? Nej Har det med huvudet att göra? Ja Hjärnsubstans? Nej Något med näsan? Nej Något med munnen? Nej Håret? Nej? Nackspärr? Nej 😊 Ont i halsen? Nej Andas? Nope Skägg? Nej Har det något med hjärnan att göra? Inte direkt Med synen? Ja Ögon? Något med ögon ja Synfel? Nej Pupill? Nej Avståndsbedömning? Nej Iris? Nej Ögonbryn/fransar? Nej Tårar? Nej Glasögonbågar? Nej Mörkerseende? Nej Färgseende? Nej Mascarafärg? Nej Kontaktlinser? Nej Tårvätska? Nej Ögonvitan? Nej Blodkärl? Nej

R.I.P. Anton 💔

Vixxen
12/5/15, 6:34 PM
#104

Tappar och stavar?

Annons:
Katniss
12/5/15, 7:59 PM
#105

Något levande? Nej Skapat av människan? Nej Går det att röra vid? Tror inte det Ätbart? Nej Hårt material? Nej Rymden? Nej Är det något som finns på jordklotet? Ja Finns det i vår svenska natur? Ja det kan man väl säga Finns det inomhus? Ibland Har det någon färg? Ja, det har det nog Är det energi? Nej Är det något livsnödvändigt? Nej, men det är viktigt Ett begrepp av något slag? Nej Har det en kemisk sammansättning? Nej Har det med väder att göra? Nej Kan man köpa det? Nej Har det med ämnet fysik att göra? Nej Biologi? Ja, det har med biologi att göra Döden? Nej Väger det något? Tror det ja Har det med människokroppen att göra? Jepp 😊 Kroppsfunktion? Ja, det kan man säga Själen? Nej Tänka? Nej Kan man se det med blotta ögat? Nej Kan man se det med mikroskop? Nja.. Det beror väl på Har det med blodet att göra? Nej Har det med huvudet att göra? Ja Hjärnsubstans? Nej Något med näsan? Nej Något med munnen? Nej Håret? Nej? Nackspärr? Nej 😊 Ont i halsen? Nej Andas? Nope Skägg? Nej Har det något med hjärnan att göra? Inte direkt Med synen? Ja Ögon? Något med ögon ja Synfel? Nej Pupill? Nej Avståndsbedömning? Nej Iris? Nej Ögonbryn/fransar? Nej Tårar? Nej Glasögonbågar? Nej Mörkerseende? Nej Färgseende? Nej Mascarafärg? Nej Kontaktlinser? Nej Tårvätska? Nej Ögonvitan? Nej Blodkärl? Nej Tappar och stavar? Inte riktigt

R.I.P. Anton 💔

Tarotstollan
12/5/15, 8:06 PM
#106

Gula kroppen.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Katniss
12/5/15, 8:16 PM
#107

Något levande? Nej Skapat av människan? Nej Går det att röra vid? Tror inte det Ätbart? Nej Hårt material? Nej Rymden? Nej Är det något som finns på jordklotet? Ja Finns det i vår svenska natur? Ja det kan man väl säga Finns det inomhus? Ibland Har det någon färg? Ja, det har det nog Är det energi? Nej Är det något livsnödvändigt? Nej, men det är viktigt Ett begrepp av något slag? Nej Har det en kemisk sammansättning? Nej Har det med väder att göra? Nej Kan man köpa det? Nej Har det med ämnet fysik att göra? Nej Biologi? Ja, det har med biologi att göra Döden? Nej Väger det något? Tror det ja Har det med människokroppen att göra? Jepp 😊 Kroppsfunktion? Ja, det kan man säga Själen? Nej Tänka? Nej Kan man se det med blotta ögat? Nej Kan man se det med mikroskop? Nja.. Det beror väl på Har det med blodet att göra? Nej Har det med huvudet att göra? Ja Hjärnsubstans? Nej Något med näsan? Nej Något med munnen? Nej Håret? Nej? Nackspärr? Nej 😊 Ont i halsen? Nej Andas? Nope Skägg? Nej Har det något med hjärnan att göra? Inte direkt Med synen? Ja Ögon? Något med ögon ja Synfel? Nej Pupill? Nej Avståndsbedömning? Nej Iris? Nej Ögonbryn/fransar? Nej Tårar? Nej Glasögonbågar? Nej Mörkerseende? Nej Färgseende? Nej Mascarafärg? Nej Kontaktlinser? Nej Tårvätska? Nej Ögonvitan? Nej Blodkärl? Nej Tappar och stavar? Inte riktigt Gula kroppen? Nej

R.I.P. Anton 💔

Tarotstollan
12/5/15, 8:18 PM
#108

Regnbågshinnan?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Katniss
12/5/15, 8:22 PM
#109

Något levande? Nej Skapat av människan? Nej Går det att röra vid? Tror inte det Ätbart? Nej Hårt material? Nej Rymden? Nej Är det något som finns på jordklotet? Ja Finns det i vår svenska natur? Ja det kan man väl säga Finns det inomhus? Ibland Har det någon färg? Ja, det har det nog Är det energi? Nej Är det något livsnödvändigt? Nej, men det är viktigt Ett begrepp av något slag? Nej Har det en kemisk sammansättning? Nej Har det med väder att göra? Nej Kan man köpa det? Nej Har det med ämnet fysik att göra? Nej Biologi? Ja, det har med biologi att göra Döden? Nej Väger det något? Tror det ja Har det med människokroppen att göra? Jepp 😊 Kroppsfunktion? Ja, det kan man säga Själen? Nej Tänka? Nej Kan man se det med blotta ögat? Nej Kan man se det med mikroskop? Nja.. Det beror väl på Har det med blodet att göra? Nej Har det med huvudet att göra? Ja Hjärnsubstans? Nej Något med näsan? Nej Något med munnen? Nej Håret? Nej? Nackspärr? Nej 😊 Ont i halsen? Nej Andas? Nope Skägg? Nej Har det något med hjärnan att göra? Inte direkt Med synen? Ja Ögon? Något med ögon ja Synfel? Nej Pupill? Nej Avståndsbedömning? Nej Iris? Nej Ögonbryn/fransar? Nej Tårar? Nej Glasögonbågar? Nej Mörkerseende? Nej Färgseende? Nej Mascarafärg? Nej Kontaktlinser? Nej Tårvätska? Nej Ögonvitan? Nej Blodkärl? Nej Tappar och stavar? Inte riktigt Gula kroppen? Nej Regnbågshinnan? Nej

R.I.P. Anton 💔

Vixxen
12/5/15, 8:25 PM
#110

Ögonbotten?

Tarotstollan
12/5/15, 8:32 PM
#111

Hornhinnan?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Amandla
12/5/15, 8:46 PM
#112

Ögonhålan?


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Katniss
12/5/15, 8:46 PM
#113

Något levande? Nej Skapat av människan? Nej Går det att röra vid? Tror inte det Ätbart? Nej Hårt material? Nej Rymden? Nej Är det något som finns på jordklotet? Ja Finns det i vår svenska natur? Ja det kan man väl säga Finns det inomhus? Ibland Har det någon färg? Ja, det har det nog Är det energi? Nej Är det något livsnödvändigt? Nej, men det är viktigt Ett begrepp av något slag? Nej Har det en kemisk sammansättning? Nej Har det med väder att göra? Nej Kan man köpa det? Nej Har det med ämnet fysik att göra? Nej Biologi? Ja, det har med biologi att göra Döden? Nej Väger det något? Tror det ja Har det med människokroppen att göra? Jepp 😊 Kroppsfunktion? Ja, det kan man säga Själen? Nej Tänka? Nej Kan man se det med blotta ögat? Nej Kan man se det med mikroskop? Nja.. Det beror väl på Har det med blodet att göra? Nej Har det med huvudet att göra? Ja Hjärnsubstans? Nej Något med näsan? Nej Något med munnen? Nej Håret? Nej? Nackspärr? Nej 😊 Ont i halsen? Nej Andas? Nope Skägg? Nej Har det något med hjärnan att göra? Inte direkt Med synen? Ja Ögon? Något med ögon ja Synfel? Nej Pupill? Nej Avståndsbedömning? Nej Iris? Nej Ögonbryn/fransar? Nej Tårar? Nej Glasögonbågar? Nej Mörkerseende? Nej Färgseende? Nej Mascarafärg? Nej Kontaktlinser? Nej Tårvätska? Nej Ögonvitan? Nej Blodkärl? Nej Tappar och stavar? Inte riktigt Gula kroppen? Nej Regnbågshinnan? Nej Ögonbotten? Har aldrig högt talas om ögonbotten :p Hornhinnan? Nej

R.I.P. Anton 💔

Amandla
12/5/15, 8:48 PM
#114

Såg du 112?


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Tarotstollan
12/5/15, 8:55 PM
#116

Strålkroppen?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Katniss
12/5/15, 9:18 PM
#117

Något levande? Nej Skapat av människan? Nej Går det att röra vid? Tror inte det Ätbart? Nej Hårt material? Nej Rymden? Nej Är det något som finns på jordklotet? Ja Finns det i vår svenska natur? Ja det kan man väl säga Finns det inomhus? Ibland Har det någon färg? Ja, det har det nog Är det energi? Nej Är det något livsnödvändigt? Nej, men det är viktigt Ett begrepp av något slag? Nej Har det en kemisk sammansättning? Nej Har det med väder att göra? Nej Kan man köpa det? Nej Har det med ämnet fysik att göra? Nej Biologi? Ja, det har med biologi att göra Döden? Nej Väger det något? Tror det ja Har det med människokroppen att göra? Jepp 😊 Kroppsfunktion? Ja, det kan man säga Själen? Nej Tänka? Nej Kan man se det med blotta ögat? Nej Kan man se det med mikroskop? Nja.. Det beror väl på Har det med blodet att göra? Nej Har det med huvudet att göra? Ja Hjärnsubstans? Nej Något med näsan? Nej Något med munnen? Nej Håret? Nej? Nackspärr? Nej 😊 Ont i halsen? Nej Andas? Nope Skägg? Nej Har det något med hjärnan att göra? Inte direkt Med synen? Ja Ögon? Något med ögon ja Synfel? Nej Pupill? Nej Avståndsbedömning? Nej Iris? Nej Ögonbryn/fransar? Nej Tårar? Nej Glasögonbågar? Nej Mörkerseende? Nej Färgseende? Nej Mascarafärg? Nej Kontaktlinser? Nej Tårvätska? Nej Ögonvitan? Nej Blodkärl? Nej Tappar och stavar? Inte riktigt Gula kroppen? Nej Regnbågshinnan? Nej Ögonbotten? Har aldrig högt talas om ögonbotten :p Hornhinnan? Nej Ögonhålan? Nej Synnerven? Nej Strålkroppen? Nej

R.I.P. Anton 💔

Amandla
12/5/15, 9:19 PM
#118

Blunda?


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
Tarotstollan
12/5/15, 9:25 PM
#119

Linsen?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Katniss
12/5/15, 9:36 PM
#120

Något levande? Nej Skapat av människan? Nej Går det att röra vid? Tror inte det Ätbart? Nej Hårt material? Nej Rymden? Nej Är det något som finns på jordklotet? Ja Finns det i vår svenska natur? Ja det kan man väl säga Finns det inomhus? Ibland Har det någon färg? Ja, det har det nog Är det energi? Nej Är det något livsnödvändigt? Nej, men det är viktigt Ett begrepp av något slag? Nej Har det en kemisk sammansättning? Nej Har det med väder att göra? Nej Kan man köpa det? Nej Har det med ämnet fysik att göra? Nej Biologi? Ja, det har med biologi att göra Döden? Nej Väger det något? Tror det ja Har det med människokroppen att göra? Jepp 😊 Kroppsfunktion? Ja, det kan man säga Själen? Nej Tänka? Nej Kan man se det med blotta ögat? Nej Kan man se det med mikroskop? Nja.. Det beror väl på Har det med blodet att göra? Nej Har det med huvudet att göra? Ja Hjärnsubstans? Nej Något med näsan? Nej Något med munnen? Nej Håret? Nej? Nackspärr? Nej 😊 Ont i halsen? Nej Andas? Nope Skägg? Nej Har det något med hjärnan att göra? Inte direkt Med synen? Ja Ögon? Något med ögon ja Synfel? Nej Pupill? Nej Avståndsbedömning? Nej Iris? Nej Ögonbryn/fransar? Nej Tårar? Nej Glasögonbågar? Nej Mörkerseende? Nej Färgseende? Nej Mascarafärg? Nej Kontaktlinser? Nej Tårvätska? Nej Ögonvitan? Nej Blodkärl? Nej Tappar och stavar? Inte riktigt Gula kroppen? Nej Regnbågshinnan? Nej Ögonbotten? Har aldrig högt talas om ögonbotten :p Hornhinnan? Nej Ögonhålan? Nej Synnerven? Nej Strålkroppen? Nej Blunda? Nej Linsen? Nej

R.I.P. Anton 💔

Amandla
12/5/15, 9:37 PM
#121

Skelögd?


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Katniss
12/5/15, 9:40 PM
#122

Något levande? Nej Skapat av människan? Nej Går det att röra vid? Tror inte det Ätbart? Nej Hårt material? Nej Rymden? Nej Är det något som finns på jordklotet? Ja Finns det i vår svenska natur? Ja det kan man väl säga Finns det inomhus? Ibland Har det någon färg? Ja, det har det nog Är det energi? Nej Är det något livsnödvändigt? Nej, men det är viktigt Ett begrepp av något slag? Nej Har det en kemisk sammansättning? Nej Har det med väder att göra? Nej Kan man köpa det? Nej Har det med ämnet fysik att göra? Nej Biologi? Ja, det har med biologi att göra Döden? Nej Väger det något? Tror det ja Har det med människokroppen att göra? Jepp 😊 Kroppsfunktion? Ja, det kan man säga Själen? Nej Tänka? Nej Kan man se det med blotta ögat? Nej Kan man se det med mikroskop? Nja.. Det beror väl på Har det med blodet att göra? Nej Har det med huvudet att göra? Ja Hjärnsubstans? Nej Något med näsan? Nej Något med munnen? Nej Håret? Nej? Nackspärr? Nej 😊 Ont i halsen? Nej Andas? Nope Skägg? Nej Har det något med hjärnan att göra? Inte direkt Med synen? Ja Ögon? Något med ögon ja Synfel? Nej Pupill? Nej Avståndsbedömning? Nej Iris? Nej Ögonbryn/fransar? Nej Tårar? Nej Glasögonbågar? Nej Mörkerseende? Nej Färgseende? Nej Mascarafärg? Nej Kontaktlinser? Nej Tårvätska? Nej Ögonvitan? Nej Blodkärl? Nej Tappar och stavar? Inte riktigt Gula kroppen? Nej Regnbågshinnan? Nej Ögonbotten? Har aldrig högt talas om ögonbotten :p Hornhinnan? Nej Ögonhålan? Nej Synnerven? Nej Strålkroppen? Nej Blunda? Nej Linsen? Nej Skelögd? Nej

R.I.P. Anton 💔

Amandla
12/5/15, 9:41 PM
#123

Synundersökning?


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Katniss
12/5/15, 9:44 PM
#124

Något levande? Nej Skapat av människan? Nej Går det att röra vid? Tror inte det Ätbart? Nej Hårt material? Nej Rymden? Nej Är det något som finns på jordklotet? Ja Finns det i vår svenska natur? Ja det kan man väl säga Finns det inomhus? Ibland Har det någon färg? Ja, det har det nog Är det energi? Nej Är det något livsnödvändigt? Nej, men det är viktigt Ett begrepp av något slag? Nej Har det en kemisk sammansättning? Nej Har det med väder att göra? Nej Kan man köpa det? Nej Har det med ämnet fysik att göra? Nej Biologi? Ja, det har med biologi att göra Döden? Nej Väger det något? Tror det ja Har det med människokroppen att göra? Jepp 😊 Kroppsfunktion? Ja, det kan man säga Själen? Nej Tänka? Nej Kan man se det med blotta ögat? Nej Kan man se det med mikroskop? Nja.. Det beror väl på Har det med blodet att göra? Nej Har det med huvudet att göra? Ja Hjärnsubstans? Nej Något med näsan? Nej Något med munnen? Nej Håret? Nej? Nackspärr? Nej 😊 Ont i halsen? Nej Andas? Nope Skägg? Nej Har det något med hjärnan att göra? Inte direkt Med synen? Ja Ögon? Något med ögon ja Synfel? Nej Pupill? Nej Avståndsbedömning? Nej Iris? Nej Ögonbryn/fransar? Nej Tårar? Nej Glasögonbågar? Nej Mörkerseende? Nej Färgseende? Nej Mascarafärg? Nej Kontaktlinser? Nej Tårvätska? Nej Ögonvitan? Nej Blodkärl? Nej Tappar och stavar? Inte riktigt Gula kroppen? Nej Regnbågshinnan? Nej Ögonbotten? Har aldrig högt talas om ögonbotten :p Hornhinnan? Nej Ögonhålan? Nej Synnerven? Nej Strålkroppen? Nej Blunda? Nej Linsen? Nej Skelögd? Nej Synundersökning? Nej

R.I.P. Anton 💔

lollynonna
12/5/15, 10:01 PM
#125

Näthinna?

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Annons:
Katniss
12/5/15, 10:06 PM
#126

😃🎉🎉 grattis lollynonna! You made it :)

R.I.P. Anton 💔

lollynonna
12/5/15, 10:10 PM
#127

YES!:D

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Vixxen
12/5/15, 10:45 PM
#128

Grattis lollynonna!

Tarotstollan
12/5/15, 11:00 PM
#129

Grattis lollynonna! Bra gjort!👍

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

lollynonna
12/6/15, 7:28 AM
#130

Man tackar;)

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Upp till toppen
Annons: