Annons:
Etikettorakelkort-änglakort
Läst 2010 ggr
tin-tin68
2015-11-26 12:14

Hej alla!

Jag har köpt mig en Doreen Virtue Angel Therapy oracle cards men valde en på engelska. Undrar om det finns att köpa eller ladda ner den svenska beskrivningen av korten? Mycket förstår jag men håller på att översätta själv men det är ju många kort och mycket text men det är väl terapi arbete antar jag efter som jag gjorde det valet ha ha.

Annons:
Challa86
2015-11-26 17:50
#1

Jag tror inte det finns, om det inte är någon som skrivit av hela häftet på svenska och typ lagt upp på sin blogg eller nåt, men chansen för det är nog inte så stor 🤔

challameow.wordpress.com 

Tarotstollan
2015-11-26 20:37
#2

Den finns att köpa på svenska men inte bara den lilla LVB utan då får du köpa hela leken på svenska. Skickar med en länk men självklart finns den på andra ställen att köpa också.
http://www.vattumannen.se/Product.aspx?ProdNo=KIRA-002
Annars kanske du kunde ringa till dem och fråga om de säljer bara det lilla häftet eller om de kopierar det åt dig.

Annars ring till det svenska förlaget och fråga dem, de kanske säljer häftet löst, det skulle jag mer tro på att de skulle kunna göra eftersom de trycker dem.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

tin-tin68
2015-11-27 13:40
#3

Tack för era svar jag kan kolla med förlaget annars får det bli terapiarbete. Det går ju det med.

Upp till toppen
Annons: