Annons:
Etikettköpes-bytes-säljes
Läst 2334 ggr
Christina_46
9/13/15, 3:17 PM

Cosmic Tarot

Hej <3

Jag undrar om det finns någon här som vill sälja sin Cosmic Tarotlek till mig. Den måste vara på svenska och ha ett litet svenskt häfte med. Det vore kanon. Jag har letat efter den på många internetbutiker. Men den verkar vara slutsåld överallt. 

Om du har den leken och vill sälja den till mig så skriv ett pm.

Kram kram

Annons:
Tarotstollan
9/13/15, 11:49 PM
#1

Hoppas att någon har den och att de vill sälja den till dig, för det ser mörkt ut att få tag i en på svenska. Vet redan för 2-3 år sedan att folk sa att det var svårt att få tag i en på svenska. På engelska finns den ju och är relativt lätt att få tag på.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Christina_46
9/14/15, 2:55 PM
#2

Hej Tarotstollan. Ja, jag hoppas någon har den. Det vore guld värt

Tarotstollan
9/14/15, 9:58 PM
#3

Har du svårt med engelskan eftersom du inte vill ha en på engelska, eftersom bilderna ser ju exakt lika dana ut?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Christina_46
9/15/15, 12:52 PM
#4

Ja engelskan är ett litet problem för mig. Så ska jag läsa i häftet som hör till så begriper jag inget om det är på engelska. Synd 😕

Tarotstollan
9/15/15, 7:07 PM
#5

Ja, det var tråkigt. Det enda raka är väl i så fall att du köper en på engelska och så får du översätta lite då och då, om det inte finns någon som kan hjälpa dig att översätta.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

fridelfina
10/27/15, 10:57 PM
#6

Hur har det gått? Fått tag på svensk lek?

 
 

Annons:
Christina_46
10/28/15, 5:59 PM
#7

Hej Fridelfina. Det har inte gått så bra att få tag på korten. Men jag har ju en fin annan kortlek redan (Tooth-tarot), så jag får vara nöjd med den tills jag har hittat på någon annan kortlek. ❤️

Challa86
10/30/15, 9:32 PM
#8

http://www.lotusblomman.com/

^där verkar den finnas i lager. 

Du kan även maila kundtjänst på denna sidan. De är snabba på att svara på frågor gällande deras tarotlekar -om den du söker finns i lager etc.

challameow.wordpress.com 

Christina_46
10/31/15, 1:22 PM
#9

Tack Challa86

Jag ska kolla med dem om de har leken. ❤️

Challa86
12/16/15, 2:31 PM
#10

Hur gick det? Fick du tag på nåt ex?

challameow.wordpress.com 

Upp till toppen
Annons: