Annons:
Etikettintuitionsövningar
Läst 609 ggr
VildaVittra
2015-05-27 04:18

Intuitionsövning 27 maj 2015

Jag ska in till Uppsala idag i ett ärende. Vilket?

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Annons:
VildaVittra
2015-05-27 04:19
#1

Min legitimation har gått ut, så måste fixa ett nytt sådant.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

vinden är min mor
2015-05-27 08:02
#2

Och så ska du väl köpa tapeter när du ändå är där?😃

☀️Mörker är bara brist på ljus

Kyllan56
2015-05-27 11:25
#3

#2 Hahaha… Det tycker även jag! Varför inte passa på…😃

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

moln50
2015-05-27 11:51
#4

Tänkte id-kort valde läkare🤔

VildaVittra
2015-05-27 15:19
#5

Nu blev det lite knasigt, för det blev ett akut besök till läkaren istället för id-kort. 🤔

Ingen fara med mig, "bara" ett gallstensanfall som behövde smärtlindring.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Amandla
2015-05-27 15:24
#6

Aj 😮inte så bara… hoppas du mår bättre.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
VildaVittra
2015-05-27 15:37
#7

#6 Jag har fått "knark", så jag mår skitbra. 😎

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Amandla
2015-05-27 16:23
#8

Morfin då, gissar jag… det äter jag varje dag. Fick en bukspottkörtelinflammation i februari, var inlagd 4 dygn och har haft ont varenda dag sen dess. Är i stort sett sängliggande. Magnetröntgen visar inget så nu funderar min  läkare över hur vi går vidare (han är överläkare på kirurgen så han bör vara rätt person).


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Kyllan56
2015-05-27 16:26
#9

Usch det gör ont! Hoppas det onda går över snart! VildaVittra!🌺

Passar på att önska också dig Amandla att krya på dig!🌺

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

Amandla
2015-05-27 16:45
#10

Tack Kyllan ❤️


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
VildaVittra
2015-05-27 17:07
#11

#8 Jupps. Snart kommer jag börja må illa av den, men det är ju att föredra framför alternativet. Har haft det här sedan sommaren förra året, så börjar bli redigt trött på det här, nu kan jag inte äta någonting längre utan att ta spasmofen i förebyggande (jag hade slut på dom idag tyvärr, men nu är det påfyllt). 

Om dom inte hittar felet på dig, gå till en kinesisk läkare (i Sthlm finns det en som är utbildad i både västerländsk och kinesisk medicin). Den kinesiska medicinen är inte framtagen på samma sätt som våran, men den är flera tusen år äldre (vi hade ju en period då vi brände alla medicinkunniga på bål, och det hade inte dom). 

Men egentligen så har ju Moln50 gissat rätt i dagens övning. Ska vi kora denne till dagens vinnare?

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Amandla
2015-05-27 18:03
#12

#11 Har de tagit din gallblåsa? Det är ett jäkla besvär det där har  jag förstått (ursäkta svordomen men det är ju sant), så jag är glad att det inte verkar vara det som är problemet med mig.

Vet inte var närmaste kinesiska läkare finns, jag klarar inte att åka bil för jag får så ont i magen av att sitta upp mer än korta stunder, men jag ska absolut komma ihåg tipset! Jag gick förr hos en väldigt duktig akupunktör som var utbildad i Kina, så jag är helt med på skillnaderna i kunskap.

Ja moln har ju träffat väldigt rätt, grattis! 🏆


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
VildaVittra
2015-05-27 18:11
#13

#12 Dom ska ta bort den då stenen är ca 3 cm i diameter, ska faktiskt be om att få den, så jag kan lägga den i min stensamling (har studerat petrologi, vilket är läran om bergarter och mineraler😎). Fick avboka operationstiden jag hade för någon månad sedan pga andra omständigheter, men nu är det fixat, så jag hoppas på att det sker inom 2 månader, vill inte slöa bort hela sommaren (man blir ju lite lullig av eländesmedicinen). 

Du kan ju mejla dom och fråga om dom vet någon i ditt område: http://www.chinesemedicalcenter.se/

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Annons:
Amandla
2015-05-27 18:20
#14

Tack för länken! Ska kolla på den lite senare. Hoppas du får operationen gjord snarast, för så där ska du inte behöva ha det.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Tarotstollan
2015-05-28 00:36
#15

Trodde på ny nyckel jag. Krya på er bägge två och hoppas att ni får hjälp snarast!👍

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

fridelfina
2015-05-28 00:42
#16

Nyckel gissade jag med! Grattis Moln som tog 🏆

 
 

Upp till toppen
Annons: