Annons:
Etiketttarot-allmänt
Läst 815 ggr
Anngerd
2015-05-17 10:40

tarotläggning

Hej! Jag skulle vilja öva mig på att lägga och tolka Tarot så om ni är intresserade så lägger jag gärna lite kort för er. Jag vill ha en specifik fråga , hade tänkt att läägga för fem stycken. Eftersom jag ska lära mig så behöver jag feed back.

Annons:
[NeferNefer]
2015-05-17 10:47
#1

Hej Anngerd, vad spännande! Min fråga rör min livsväg, är jag på rätt väg?

Anngerd
2015-05-17 11:20
#2

Då gör jag ett försök. Jag tolkar korten så här: du är väldigt duktig och kunnig i det du gör. Detverkar som om du lägger ner mycket kraft och energi i det du gör. Det ser ut som om du väntar på ett svar eller ett meddelande från någon. Eller också är ett brev på väg till dig. Du har turen på din sida och alltverkar gå din väg i rätt riktning men korten varnar för att lita på fel person eller satsa på fel sak. Korten råder till eftertanke och kanske istället för att satsa på en person/projekt istället samverka. Så var försiktig med vem du litar på så går det jättebra. Lycka till och hoppas att du fick svar

[NeferNefer]
2015-05-17 11:23
#3

Vad duktig du är! Jag anser mig vara duktig och mycket riktigt väntar jag på ett svar. Intressant, det du skriver om att samverka i stället för att satsa på ett projekt, för det är just ett projekt jag väntar på svar om. Jag ska ha dina råd i åtanke. Tack så mycket 🌺

Anngerd
2015-05-17 11:29
#4

Tack för snabb feed back, alltid kul och veta specillt när man övar. Såg docknu att man inte får erbjuda gratisläggningar hur som helst så troligtvis låser de tråden. Det är något som jag totalt missat.

[Torahzen]
2015-05-17 11:57
#5

Hej! 

Vad är mitt nästa steg för att slutföra min utbildning?

Amandla
2015-05-17 13:25
#6

Jag låser tråden så länge, Anngerd. Pm:a sajtvärden och be om tillstånd att få fortsätta med den.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: