Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Gott & Blandat

Kommande tarot i tv.

2015-02-17 21:28 #0 av: Tarotstollan

Såg nu att nästa måndag 23 februari i "Realitystjärnorna på godset"
i tv 3, kommer ett medium att bjudas in och skall lägga tarot för gästerna. Gunilla Persson är inte intresserad och pratar om vad som står i Bibeln.
Det får jag inte missa!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2015-02-18 08:08 #1 av: Challa86

Låter intressant :) 

challameow.wordpress.com 

Anmäl
2015-02-18 13:06 #2 av: Sameli

kul!

Anmäl
2015-02-23 07:04 #3 av: fridelfina

Kul! Vilken tid sänds programmet?

Anmäl
2015-02-23 19:09 #4 av: Tarotstollan

Det startar kl. 20.00 i tv 3.

Anmäl
2015-02-23 23:54 #5 av: Tarotstollan

Madam Oili har jag hört talas om men tror att det var första gången jag såg henne. Hon använde ju spelkort och tyvärr så såg jag inte så mycket av dem, det hade varit intressant att se vilka kort det var. Däremot så körde hon någon sorts 3 korts variant av olika högar, skulle vara kul att vet vilken stjärna det var! Någon som såg programmet och vet vilken stjärna det var?

Anmäl
2015-02-24 17:40 #6 av: fridelfina

Såg inte, vart utröstad i tv-soffan... Men det kanske går att se på nån "play" i efterskott?

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.