Annons:
Etikettkanalisering
Läst 2587 ggr
fridelfina
2015-02-01 21:26

Kontakt på andra sidan?

Ni kloka tarot-människor:

Är det nån här som har kontakt på andra sidan? Jag kallar mig inte medial, dock är jag väldigt receptiv när det gäller andras känslor och energier. Har själv aldrig haft nån kontakt från andra sidan på något sätt. Men nu är jag fundersam, kanske det beror på omständigheterna men…. jag har mist en mycket nära person och har vid ett par tillfällen den senaste tiden känt det som att jag blivit luggad eller petad på huvudet, brukar de göra så? Det här låter kanske helcrazy… och kanske det bara är vad jag vill, ha en kontakt med min kära släkting som rycktes bort under så drastiska omständigheter…. (Har skrivit samma tråd på Druid och Shaman också)

Storgråter

 
 

Annons:
Tarotstollan
2015-02-01 22:02
#1

Jag beklagar din släktings bortgång.
Tyvärr har jag inga sådana gåvor men jag har läst och hört att de på andra sidan kan göra lite olika saker för att påkalla våran uppmärksamhet. De kan ju öppna och stänga dörrar, greja med det elektriska och det kan uppstå konstiga lukter, man kan känna smekningar över en arm eller håret osv.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

fridelfina
2015-02-01 22:12
#2

Tack! Ja, har också läst och hört om det bara. 

Det är en så tragisk händelse, inte bara hens bortgång utan hens förälder som agerat så vansinnigt fel och ställt till ett kaos utan dess like. Det vart som en tredubbel kris…. Och det vart så mycket ouppklarat. 

Kan vara jag som väljer att tolka sensationen luggning/huvudpetet som jag vill, eller så är det hen som vill göra sig "sedd"? Första gången slog jag det åt sidan, men när det upprepats 2 ggr till blir jag ju fundersam….

 
 

Anngerd
2017-03-07 13:47
#3

Hej!
Jag skulle tolka detta som kontakt med andevärlden. Det har nu gått en tid och du har säkert upplevt fler konstiga saker. Kanske är du nu säker på att det är andekontakt. Någon som vill trösta och förmedla att hen har det bra.

Amandla
2017-03-07 14:20
#4

Lita på din känsla fridelfina! 👍


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Upp till toppen
Annons: