Annons:
Etiketttolkningar
Läst 494 ggr
HelenMurelius
2015-01-25 18:58

Behöver lite hjälp med tolkning

Hej Jag är Nybörjare på det här med Tarot, jag skulle behöva hjälp av er lite mer erfarna med tolkningshjälp.. Lite bakgrunds information.. Jag fick veta att min chef ska ta in en person på intervju ganska snart, som eventuellt ska börja jobba på samma avdelning som mig, jag har inte träffat personen förut, jag vet bara hennes förnamn. Så jag koncentrerade mig på det här förnamnet och ställde frågan hur kommer det bli att jobba tillsammans med X? Och så blandade jag korten en stund under tiden som jag koncentrerade mig på frågan, det kortet jag drog var döden… Vilket ju står för förändringar / avslut på både gott och ont.. Sedan tänkte jag på frågan igen och blandade för att få ett hjälp kort, och så drog jag ett kort till och då fick jag fem av svärd.. Då fick jag en väldigt dålig magkänsla,Hur ska jag tolka detta? Vore tacksam för hjälp Med vänlig hälsning, Helen

Annons:
Tarotstollan
2015-01-25 19:10
#1

Spontant så kände jag så här när jag läste ditt inlägg att Svärd står för tankar och i och med att du drog Döden så börjar ju en massa tankar mala i huvudet på gott och ont.
Kanske dessa tankar behöver landa först, självklart blir man ju orolig om man skall få en ny arbetskamrat  för ingen vet hur det blir innan det är bestämt.
Jag skulle nog vänta några dagar och få mera fakta om hur det blir och sen dra nya kort.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

HelenMurelius
2015-01-26 12:23
#2

Hej Tack så mycket för ditt svar:) ja du har nog rätt i det jag ska göra som du föreslog och vänta några dagar och prova igen.. Tack för länkarna till trådarna jag ska läsa dem:) Med vänlig hälsning, Helen

Upp till toppen
Annons: