Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering

Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Kanalisering

Medium..

2015-01-21 11:03 #0 av: [AnnaRen]

Hej.

Har ni tips på ett bra medium som gör tarot eller tar kontakt med de bortgågna? 

Tack på förhand.. 

Anmäl
2015-01-21 11:09 #1 av: Amandla

Den enda tarotläsaren jag brukar rekommendera är Ylva Trollstierna, hon är mycket kunnig. 

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl
2015-01-21 11:30 #2 av: [AnnaRen]

Tack.. kan du berätta lite mer om varför hon är bra?

Anmäl
2015-01-21 11:43 #3 av: Amandla

Hon har stora kunskaper om tarot och är mycket träffsäker. En klar auktoritet inom området.

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl
2015-01-22 14:48 #4 av: Magi-cat

Passar på att hålla med Amandla. Glad

Ylva har otroligt lång erfarenhet, stor kunskap, mycket ödmjukhet och är uppriktig och ärlig.

Hon är inte så förtjust i att ta kontakt med bortgångna vad jag minns.

Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade Fenomen. 

Anmäl
2015-01-22 21:16 #5 av: [AnnaRen]

Men läste att man måste ha en specifik fråga och att det kostar 20kr/minut..

Anmäl
2015-01-22 22:14 #6 av: Magi-cat

Oj, jag tänkte inte på linjen utan att kontakta henne på annat sätt. Mail eller så.

Hon brukar ha erbjudanden via sin sida, Vipstar.

Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade Fenomen. 

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.