Annons:
Etiketttarotlekar-våraegna-villha-visa
Läst 948 ggr
Tarotstollan
2015-01-11 02:53

Lo Scarabeo 2015.

Här har ni en förhandstitt på vad Lo Scarabeo planerar att släppa under året. Många nya men även gamla godingar som jag fortfarande inte haft råd att köpa!🤤
http://www.youblisher.com/p/1016323-Lo-Scarabeo-2015-Catalogue-Full-Catalogue/

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Evelina!
2015-01-11 09:33
#1

Åh så mycket ögongodis! Älskar Lo Scarabeo!

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

Tarotstollan
2015-01-17 03:37
#2

Funderar på hur den där "Infinity Tarot" blir att blanda?! Gillar den spännande formen som en 8:a men undrar om det ger något till tolkningen?
Dessutom gillar jag att "Impressionist Tarot" är med bilder på äkta tavlor så man även får en "historia" lektion. Den leken finns ju också att köpa med bok så jag antar att i den kan man läsa om de äkta tavlorna. 

Ja, det finns mycket här som jag mer än gärna lägger vantarna på!😉

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

fridelfina
2015-01-17 11:01
#3

Hm, kan inte komma dit med länken ovan…

 
 

Evelina!
2015-01-17 11:13
#4

#3 Inte jag heller nu, är förmodligen något fel med sidan så den ligger nere, för länken har funkat tidigare.

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

fridelfina
2015-01-17 11:40
#5

Aha, ok! Jag hittade åttformade leken på facebookgruppen Lo scarabeo har, det var intressant form. Undrar också hur den är att blanda. Men känner jag Tarotstollan så kommer den snart hem till henne och så får vi höra! Eller? 👍

 
 

Evelina!
2015-01-17 15:55
#6

#5 Nu funkar länken igen!

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

Annons:
Tarotstollan
2015-01-17 21:03
#7

#5. Tja, det beror på när den finns att köpa i Sverige och jag har råd att köpa den.
Det är så många lekar jag vill ha men ärligt talat behöver jag inga lekar mer, utan det är den där "vill ha😈" som sticker fram trynet, men självklart kommer jag att fortsätta samla på lekar!😉

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: