Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar

Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Våra tarotlekar

Tarot Illuminati

2015-01-08 19:49 #0 av: nellan72

Nu har jag fått min nya tarotlek :) Den känns helt annorlunda mot Rider Waite och Legacy of Divine, men jag ska försöka lära mig den. Boken om tolkningar som följde med, verkar vara bra. Brukar oftast tolka genom kanalisering och intuition, men den här känns helt rätt!

www.aeclectic.net/tarot/cards/illuminati/

Anmäl
2015-01-08 20:04 #1 av: Amandla

Din länk funkar inte, är det den här du menar? 

http://www.aeclectic.net/tarot/cards/illuminati/

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl
2015-01-08 20:11 #2 av: nellan72

Japp :)

Anmäl
2015-01-08 20:12 #3 av: Amandla

Tummen uppHärliga färger och fina motiv!

Anmäl
2015-01-08 20:13 #4 av: nellan72

Visst är det :) Lite röriga just nu, men mycket att titta på. Kände att det var dags att börja med helt nya kort.

Anmäl
2015-01-08 20:18 #5 av: Amandla

Jag gillar när det är många detaljer på korten, det är  som att man ser nya saker varenda gång och de triggar intutionen väldigt bra.

Anmäl
2015-01-08 20:27 #6 av: Tarotstollan

Grattis till din nya kompis! Ja, det finns mycket att titta på i denna leken!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2015-01-08 22:05 #8 av: Evelina!

Jag har idag beställt den leken, hoppas den kommer i nästa vecka, för jag är riktigt sugen på att se den i verkligheten!

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.