Annons:
Etikettköpes-bytes-säljes
Läst 1761 ggr
[NightStorm]
1/3/15, 4:13 PM

söker efter Jolanda tarot

Jag letar efter Jolanda den tredjes Tarot kortlek med grå kanter (inte den med blå eller lila kanter) eller den svartvita. Någon som vill byta ett ex med mig?

Annons:
fridelfina
1/3/15, 9:12 PM
#1

Retas lite, min har grå kanter men jag byter den inte ens för "allt smör i småland"! 😎

Håller tummarna för att du hittar en egen lek! 👍

 
 

Tarotstollan
1/3/15, 10:17 PM
#2

 Den är nog svår att hitta, jag har letat överallt på olika försäljning ställen och det verkar som att den går att beställa från Norge, du får kolla på denna tråden och se om det verkar vara något för dig.
http://www.mystica.no/index.php?main_page=product_info&cPath=178&products_id=699

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[Sol69]
1/8/15, 12:17 PM
#3

Nu blev jag lite nyfiken. Men vad är det för skillnad på lekarna förutom kanterna?

Tarotstollan
1/8/15, 7:43 PM
#4

Det är nog trycket på baksidan som är den största skillnaden. På den gråa finns det bara en trollslända på, så att använda upp och ned vända kort funkar inte. Dessutom var i alla fall min gråa väldigt dålig kvalité  på och korten splittrades och bilderna flagade.
De blåa har två trollsländor på baksidan, hur det är med den lila som är på engelska vet jag inte. Svartvit har jag ingen aning om att den fanns en gång! Får nog ta och kolla det!🤔

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Amandla
1/8/15, 8:02 PM
#5

Har för mig att jag läst något om att det är skillnad på kvalitén, att några varianter ser luggslitna ut väldig fort.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
fridelfina
1/9/15, 7:42 PM
#6

Mina grå är ok i kvaliteten tycker jag, så det kan kanske finnas olika kvaliteter även på samma kant?

 
 

Annons:
Pysslan
1/10/15, 1:11 AM
#7

Kolla på Bokbörsen,  de verkar ha en del, osäkert vilken kortlek som kommer med men det kan du ju alltid kolla innan du beställer.  🙂

http://www.bokborsen.se/page-start?issearch=1&sall=1&scat=0&maincat=1&extendedsearch=0&mediatype=0&sallstr=jolanda&screator=&stitle=

Det är våra fel och brister som bevisar att vi är mänskliga  🌺

[NightStorm]
1/15/15, 5:01 PM
#8

har hört att det är lite olika med kvalité, men vilken som är bäst - där går åsikterna isär. vissa föredrar en sort andra en annan. jag tycker den grå ser fin ut så jag vill gärna ha en sån.

Upp till toppen
Annons: