Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Köp, Byt & Sälj

söker efter Jolanda tarot

2015-01-03 16:13 #0 av: [NightStorm]

Jag letar efter Jolanda den tredjes tarot kortlek med grå kanter (inte den med blå eller lila kanter) eller den svartvita. Någon som vill byta ett ex med mig?

Anmäl
2015-01-03 21:12 #1 av: fridelfina

Retas lite, min har grå kanter men jag byter den inte ens för "allt smör i småland"! Cool

Håller tummarna för att du hittar en egen lek! Tummen upp

Anmäl
2015-01-03 22:17 #2 av: Tarotstollan

Den är nog svår att hitta, jag har letat överallt på olika försäljning ställen och det verkar som att den går att beställa från Norge, du får kolla på denna tråden och se om det verkar vara något för dig.
http://www.mystica.no/index.php?main_page=product_info&cPath=178&products_id=699

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2015-01-08 12:17 #3 av: [Sol69]

Nu blev jag lite nyfiken. Men vad är det för skillnad på lekarna förutom kanterna?

Sajtvärd på Druid & Shaman och på Astrologi i fokus

Anmäl
2015-01-08 19:43 #4 av: Tarotstollan

Det är nog trycket på baksidan som är den största skillnaden. På den gråa finns det bara en trollslända på, så att använda upp och ned vända kort funkar inte. Dessutom var i alla fall min gråa väldigt dålig kvalité  på och korten splittrades och bilderna flagade.
De blåa har två trollsländor på baksidan, hur det är med den lila som är på engelska vet jag inte. Svartvit har jag ingen aning om att den fanns en gång! Får nog ta och kolla det!Funderar

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2015-01-08 20:02 #5 av: Amandla

Har för mig att jag läst något om att det är skillnad på kvalitén, att några varianter ser luggslitna ut väldig fort.

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl
2015-01-09 19:42 #6 av: fridelfina

Mina grå är ok i kvaliteten tycker jag, så det kan kanske finnas olika kvaliteter även på samma kant?

Anmäl
2015-01-10 01:11 #7 av: Pysslan

Kolla på Bokbörsen,  de verkar ha en del, osäkert vilken kortlek som kommer med men det kan du ju alltid kolla innan du beställer.  Glad

http://www.bokborsen.se/page-start?issearch=1&sall=1&scat=0&maincat=1&extendedsearch=0&mediatype=0&sallstr=jolanda&screator=&stitle=

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.