Annons:
Etiketttarotlekar-våraegna-villha-visa
Läst 2243 ggr
nellan72
12/21/14, 8:32 AM

En ny tarotlek, Illuminati.

Hej!

Jag har hållit på med Tarot sen 1998 och har använt Rider Waite, New Palladini, Hanson och Roberts, och Legacy of Divine i omgångar. Nu kände jag för att hitta någon helt annan lek och föll för Tarot Illuminati. Den ser så fin ut! Är den nån som har just den leken?

http://www.aeclectic.net/tarot/cards/illuminati/
Lägger in en länk till leken, så att fler ser hur den ser ut. / Tarotstollan.

Annons:
Tarotstollan
12/21/14, 5:26 PM
#1

Jag har den och föll för de vackra färgerna och bilderna. Däremot har jag inte arbetat med den ännu, utan mest haft den som ögongodis!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Skogshumblan
12/21/14, 6:19 PM
#2

Wow vilken vacker lek! Förstår att ni föll för den. Men för att svara på din fråga nellan så lita på vad du själv känner kring leken. Är den rätt för dig så är den men kan vara helt för en annan. Lycka till!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Challa86
12/22/14, 12:37 PM
#3

Jag har den också och har ångrat att jag köpte den sen den hamnade i min brevlåda. Jag älskar att färgerna är så klara och starka, men att bilderna ser så otroligt foto-redigerade ut är en riktig turn-off för mig. Dessutom upplever jag många av korten som hemska. Personerna på vissa av dem ser djäluvska ut och skapar mer oro än lugn hos mig, så om du är känslig för sånt rekommenderar jag den inte. 
Hur som helst får du nog känna in själv om du vill ha den eller ej. Bara för att inte jag gillar den betyder ju inte att du upplever den på samma sätt :)

challameow.wordpress.com 

Upp till toppen
Annons: