Annons:
Etikettorakelkort-änglakort
Läst 1085 ggr
Tarotstollan
2014-11-06 19:40

Cherub Angel, ny orakellek.

Även en liten söt orakellek för barnen har hon nu fixat.
http://www.adlibris.com/se/bok/cherub-angel-cards-for-children-9781401943837

Hoppas att den översätts till svenska snabbt, det tror jag nog de yngre svenska barnen skulle uppskatta.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Challa86
2014-11-06 22:12
#1

Minn första tanke var typ: "ÅÅh, vad häftigt! Den kanske jag ska köpa hem till min son." Men sen youtubade jag reviews och gillade inte alls hur små korten är och deras budskap.

Någon hade gjort en video med sin 4-åring som hade varit ledsen och dragit två kort varpå det ena sa att hon skulle berätta sina problem för Gud och hans änglar. Barn ska kunna prata med sina föräldrar om det är någonting som är fel. Det är därför föräldrar finns. 

Däremot tyckte jag det var fint att andra kort säger du är inte ensam, tro på dig själv, du är vacker, du är värdefull, men nää, den är inget för mig. 🙂

challameow.wordpress.com 

Tarotstollan
2014-11-06 23:04
#2

Jag har inte läst något om leken och heller inte tittat på några mera bilder än detta i inlägget, hon brukar ju ha fina bilder i alla fall! Det kanske vore bättre att hon tog bort texten helt på bilderna eller att de gjorde det om de "översätter"dem till svenska. Fast då blir det ju ingen översättning!😉 Bilderna borde ju tala för sig själva även för barn, tycker jag.

Jag kommer heller inte att köpa den dels för att den är gjord för barn och dessutom finns det andra orakelkort som jag gillar bättre av dem hon har gjort.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: