Annons:
Etiketttarotlekar-våraegna-villha-visa
Läst 2127 ggr
Challa86
11/4/14, 8:52 PM

Homestuck Tarot

Det har cirkulerat en hel del bilder på en 'ny' lek på instagram den senaste tiden. Enligt min google-sökning ska leken vara baserad på en webcomic-serie eller något sådant och leken tycks inte gå att köpa om man inte köper ett helt kit där man får med ett homestuck spel, pins, t-shirt, väska och slutligen leken. 

Jag gillar bilderna och detta vore en lek för mig om den gick att köpa separat, så att säga. 

Någon hade scannat in korten här
The empress
Justice 
Queen of cups
och Knight of wands är ju bara för underbara. 

I like. 😍

challameow.wordpress.com 

Annons:
NathalieN
11/4/14, 9:08 PM
#1

jätte häftig, tilltalade mig! Samma om du kollar upp Lana Zellner. Hon har gjort en tarotlek som är väldigt fin. Säljs dock inte längre vad jag kan se.. :(

Challa86
11/4/14, 9:32 PM
#2

Ooh, hennes kort var också nice! 
Jag fattade för att den inte är färdig än? Det verkade i alla fall så via kickstarter och en facebook grupp Lana länkade till via aeclectic. 
Den verkar absolut värd att hålla ett öga på 🙂

challameow.wordpress.com 

Tarotstollan
11/4/14, 11:59 PM
#3

Den var inte dålig, jag gillar färgerna men skulle nog vilja se flera kort innan jag bestämmer om det är något för mig. Jag hittade inga tarotkort av Lana men de kanske bara finns på Facebook?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

NathalieN
11/5/14, 9:48 AM
#4

har mailat Lana, och hon sålde dom på kicksarter ett tag, men har tagit en paus nu men skall fortsätta med produktionen i framtiden. Så hon skulle återkomma när det var aktuellt :)

Tarotstollan: om du googlar Lana zellner Tarot cards på google och trycker upp "bilder", så ser du :)

Challa86
11/5/14, 12:23 PM
#5

#4 👍 dela gärna med dig av nyheten när det blir aktuellt igen.

challameow.wordpress.com 

Evelina!
11/5/14, 1:31 PM
#6

Inget som tilltalade mig är jag rädd. Men roligt att ni andra tyckte den var fin :)

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

Annons:
NathalieN
11/5/14, 8:00 PM
#7

challa86: Absolut! :)

Tarotstollan
11/5/14, 9:16 PM
#8

#4. Tack nu har jag sett dem och jag gillade dem! Fanns de att köpa i Sverige så hade jag nog lagt in dem i önska högen.😉

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: