Annons:
Etikettorakelkort-änglakort
Läst 1424 ggr
Tarotstollan
9/1/14, 2:28 AM

Angel Answers, kommande orakellek.

Här är en kommande orakellek från Doreen Virtue.
http://www.fishpond.co.nz/Books/Angel-Answers-Oracle-Cards-Doreen-Virtue-Radleigh-Valentine/9781401945909

De är snabba på att lägga upp bilder på asken långt innan korten ens är tryckta om jag förstått rätt. Undrar om det bara är för att de skall se hur många som förhandsbeställer leken 6 månader innan den skall släppas och att de trycker efter beställningar?!
Som vanligt är det en vacker bild på asken och hur resten ser ut av korten får vi väl vänta och se.
Den kommer att släppas i Februari 2015, enligt vad de skriver just nu.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Vander-sten
9/1/14, 4:04 PM
#1

Att släppet kan komma i Februari är nog en ganska säker gissning när leken har Valentine i namnet.  Lagom till alla hjärtan…🙂

Tycker man börjat se sånt där lite överallt bland försäljare och skulle tro att de delvis hänger samman med varuregister och annat som återförsäljare använder.

Dels så hinner handlarna förbereda sig på varan, samtidigt så vinner man på marknadsföringen ut till kunderna.  Ett sätt att trigga igång efterfrågan och jobba bort förseningar som annars kanske hade kommit senare om man inte hade gått ut med förhandsinformation i ett tidigt skede.

Sen kan man ju alltid diskutera vitsen i sammanhanget med gå ut med en vara ett halvår före släppet, än vad som kanske annars är vanligt, två månader - ett kvartal.

Det finns dom som ställer sig kritiska också till hur Doreen Virtue marknadsför sig själv. Såg bl.a ett kort uttalande på google+ ifrån Giordano Berti.

"Hon pratar om änglar men hon vet inte mycket om tarot"

Så vitt jag lyckades tolka saken handlade det om "tarot historia", genom han själv är historiker och undervisar som lärare inom ämnet.

AVAAZ.org - The World in Action

Var med och stötta du också, en insats för världen.

Tarotstollan
9/1/14, 10:21 PM
#2

Ja, man skulle kunna tro att namnet Valentine har med Februari att göra men inte så i detta fallet. Han är redan inblandad i hennes tarotlekar sen innan,  de har redan släppt två lekar innan tillsammans. Just hur det ser ut med orakellekarna har jag inte kollat upp närmre.
Dessutom var det någon på Aeclectic som sa att de är gifta med varandra, fast det vet jag inte säkert om det är så.
Jodå, jag har läst mycket och många komentarer om den damen där inne på Aeclectic, vet inte om jag skall skratta eller gråta åt dem. Mest har jag skrattat!😃

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Vander-sten
9/2/14, 2:12 AM
#3

Själv inte speciellt inläst på deras historia sådär direkt.

Men dom verkar ha en hel del på gång, både böcker som lekar av olika slag på sidan.

http://radleighvalentine.com/

Trevligt att det finns några kvar som är intresserade av göra sånt här. Birkan Tore ytterligare en skapare. Säkerligen inget fel som komplement till allt möjligt annat som vi matas med jämt & ständigt. Motsvarigheten har nog många gånger lättare för hitta sin plats i trendskapandet mer naturligt.

En sak är iaf säker, det kommer bli jäktigt i Februari 😉

AVAAZ.org - The World in Action

Var med och stötta du också, en insats för världen.

Evelina!
9/2/14, 12:20 PM
#4

Spännande! Gillar Doreen Virtue/Radleigh Valentine-alster, men är kass på engelska, så jag får vänta tills om/när den översätts och ges ut på svenska.

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

Tarotstollan
9/3/14, 2:28 AM
#5

#3. Ja, Birkans orakellek står på min önskelista.  Till det har han släppt en DVD film och något mer men det är så dyrt så det är inget jag har råd att köpa. Det får räcka med leken när jag någon gång beställer den.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: