Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 1073 ggr
Tarotstollan
8/23/14, 7:31 PM

Lördag 23 Augusti 2014.

Hela natten och halva dagen har det kommit kraftiga skurar men nu på eftermiddagen vann solen och det har varit underbart vackert med upp till +22 på min balkong.☀️
Har varit ute och brottats med tomatplantan igen, den växer så det knakar, nu når den upp till grannens balkong ovanför. Får några tomater lite då och då men kommer inte att bli självförsörjande!😉Då får jag nog ha tomater över hela balkongen och det har jag ingen lust med, både katterna och jag vill kunna vara där ute också!

Vad har ni haft för er under denna lördagen?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Evelina!
8/23/14, 8:36 PM
#1

Jag skulle egentligen ha jobbat hela dagen, men blev sjukskriven så idag har jag mest vilat, hoppat några kaniner och gått en promenad. Här var det soligt en stund mitt på dagen och således också lite varmt, men annars har jag fått gå med tjocktröja när jag varit med kaninerna. Märks att sommaren går mot sitt slut. Har även lagt lite Tarot och undrar när nästa tarotcirkel drar igång, men det kanske du kan svara på, Tarotstollan? 😉

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

Tarotstollan
8/23/14, 10:22 PM
#2

Tyvärr, har ingen aning om när nästa cirkel drar igång.  Får väl ta upp det med de andra och se vad som händer fram igenom.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Evelina!
8/24/14, 11:11 AM
#3

Ja, gör det är du snäll! Vill så gärna att det ska bli en cirkel igen!

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

Upp till toppen
Annons: