Annons:
Etiketttarotlekar-våraegna-villha-visa
Läst 1071 ggr
Evelina!
8/16/14, 4:51 PM

Cosmic!

Idag var jag och hämtade ut mitt paket på posten innehållandes ett par deckare samt en Cosmic-lek med tillhörande bok och JISSES vad jag blev förtjust i den! Har annars mest erfarenhet av Rider-Waite och tyckt om den, men den här vill man ju bara äta upp bilderna i! Så nöjd!

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

Annons:
Tarotstollan
8/16/14, 7:42 PM
#1

Grattis Garderob till en fin lek!
Vad är det för bok du köpte till? Eller menade du det lilla häftet?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Evelina!
8/16/14, 8:28 PM
#2

Boken är denna: https://www.adlibris.com/se/bok/the-cosmic-tarot-book-9781466237650 även fast jag så klart har häftet med också. Är dessutom jätteglad över att det på varje kort (även i lilla arkanan) står vilket kort det är, jag är kass på det här med romerska siffror och att räkna svärden eller stavarna på respektive kort är inte heller min grej. Jag är nöjd!

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

Tarotstollan
8/16/14, 9:32 PM
#3

Ok tack, visste inte ens att den boken fanns kvar att köpa, det brukar alltid vara en annan som de rekommenderar. Får ta och kolla upp den då!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Isira
8/16/14, 10:58 PM
#4

Va kul :) älskar den leken. den enda tarotleken jag använder. visste dock inte att boken fanns att köpa ^^ får ta och kolla den.

Evelina!
8/17/14, 3:14 PM
#5

Boken verkar hittills jättebra, lättläst och lättnavigerad! Har testat att lägga en stjärna med leken bara för övnings skull, men har ännu inte fått någon inre känsla för dessa kort, så jag går mkt på det som står i boken och försöker lära mig att se symboliken i korten på ett bra sätt.

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

fridelfina
8/18/14, 11:21 AM
#6

Gillar också cosmic! Kanske ska titta på boken?

 
 

Annons:
Upp till toppen
Annons: