Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Dagens hälsningstråd

Lördag 9 Augusti 2014.

2014-08-09 19:39 #0 av: Tarotstollan

Här är + 16, igen mulet och ösregn, önskar jag kunde skicka upp regnet till där storbranden är!

Har varit ute på balkongen och kämpat med att binda upp min höga och vingliga tomatplanta. Den är så hög nu att jag fick ta ampelställningen till hjälp.  Den blommar bra och har massor av små tomater som jag väntar på skall bli röda, hittills har jag plockat 4 st.

Hur har ni det?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2014-08-09 20:01 #1 av: [Sol69]

God kväll på er!

Här har det inte börjat regna en men det är mulet här.. Så vi får väl se vad det lider. Hörde att det regnar på västkusten också. Synd att vi inte kan blåsa upp allt till branden istället.. Skrattar

Önskar er alla en trevlig kväll Kramas

Sajtvärd på Druid & Shaman och på Astrologi i fokus

Anmäl
2014-08-09 20:05 #2 av: Tarotstollan

Nu har det faktiskt slutat att regna här och solen börjar titta fram.

Anmäl
2014-08-09 20:08 #3 av: [Sol69]

Tarotstollan skickade du upp regnet till branden?? Funderar

Anmäl
2014-08-09 20:11 #4 av: Tarotstollan

Tyvärr vet jag inte hur man gör, annars hade jag gjort mitt bästa!Skämtar

Anmäl
2014-08-09 20:22 #5 av: Amandla

Det har mulnat på här under kvällen och nu börjar det dugga lite smått. yr.no varnar för åska. 

Jag har - förstås! - gullat med valparna idag, just nu sover de på precis den fläcken där jag kommer att sätta ner mina fötter när jag ska upp ur soffan sen Lipar

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl
2014-08-09 20:25 #6 av: [Sol69]

Så söta de är Hjärta

Anmäl
2014-08-09 20:28 #7 av: Amandla

Äckligt söta! Gissa om jag är stolt? Skämtar

Anmäl
2014-08-09 20:31 #8 av: Tarotstollan

Åh Amandla, jag blir sjuk här! Gosa sjuk!KärHjärta

Anmäl
2014-08-09 20:33 #9 av: Amandla

Synd att du inte bor närmare Stollan, du vore så välkommen här för en pudelpuss-stund!

Anmäl
2014-08-09 20:34 #10 av: [Sol69]

Ja de är bra söta men jag föredrar katter i och med att de är mer lättskötta när man jobbar.

Anmäl
2014-08-09 20:37 #11 av: Amandla

Katter har sina fördelar de också, Sol. Tyvärr känner jag av min allergi lite för mycket för att ha kissekatter, pudlarna funkar det bra med men jag tar i och för sig allergitabletter året om... och det är det värt.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.