Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Orakel/änglakort

Änglakort

2014-08-06 23:22 #0 av: Perlin

Hej!
Jag undrar om någon vet vad änglakortleken heter som har vingar på baksidan?
Jag var hos ett medium härom dagen och skulle vilja läsa mera om korten jag fick.

Anmäl
2014-08-06 23:40 #1 av: Tarotstollan

Är det denna du menar?
http://www.aeclectic.net/tarot/cards/messages-angels-oracle/

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2014-08-06 23:47 #2 av: Perlin

Tack för svaret! Nej, inte den.. Hittade den precis här, men vet inte vad den heter: 

http://freeangelcardreading.org/

Anmäl
2014-08-06 23:51 #3 av: Tarotstollan

Ja, det är ju en av Doreen Virtues, kommer inte ihåg vad den heter men skall gå in på hennes sida och kolla!

Anmäl
2014-08-06 23:57 #4 av: Tarotstollan

Den heter "Healing med änglarna". 

Anmäl
2014-08-07 00:00 #5 av: Perlin

Åh, tack så jättemycket! Ska kika på den. Tack igen!

Anmäl
2014-08-07 00:05 #6 av: Tarotstollan

Kul jag kunde hjälpa dig!

Anmäl
2014-08-07 00:11 #7 av: Perlin

Hm...Kanske du t.o.m. kan tipsa om en sida där förklaringen till varje kort finns?

Anmäl
2014-08-07 00:31 #8 av: Tarotstollan

Vet ärligt talat inte ens om det finns någon sådan sida.
Lättast är att köpa leken för då kommer det med en bok där du kan läsa om korten. Dessa kort du ville veta om, finns ju på svenska och är lätta att få tag på.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.