Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 1071 ggr
fridelfina
7/22/14, 12:08 PM

God dagens!

Tittar in efter en lång frånvaro från iFokus. Har nu sista semesterveckan och idag är det ett strålande väder i Stockholmstrakten! Ska läsa lite om vad ni skriver om "nu för tiden" och önskar er alla en finfin dag!  😎

 
 

Annons:
Tarotstollan
7/22/14, 9:08 PM
#1

Kul att du tittar in Fridelfina. Som du märker så är de flesta här inne på semester också.
Så tråkigt att din semester snart är slut, hoppas att du känner dig utvilad och redo att börja igen med det du brukar göra.

Ja, här i väst Sverige är det soligt och varmt också, för varmt för mig jag håller mig inne till efter 18, då först orkar jag gå ut i värmen.
Just i dag hade jag + 37,4 som max på balkongen!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Skogshumblan
7/24/14, 7:43 PM
#2

Kikar in och önskar en god kväll.

Har sommarlov i några veckor till och renoverar så det står härliga till. Iaf när barnen inte hellre vill åka och bada.

Ja du den där semestern Fridelfina, den tar slut har jag hört, min känns oändlig.

Stollan, ja den här värmen är inte lätt om man bor i flerfamiljshus tror jag, blir liksom varmt hur man än gör eller?

Ha en fortsatt fin kväll alla finisar här inne.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Tarotstollan
7/24/14, 8:47 PM
#3

Ja, jag ser fram emot åskvädret som de lovat skall komma i helgen. Hur det nu blir med det, jag tror på det när jag ser blixtrar, regnet och hör dånandet!😉

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Skogshumblan
7/25/14, 10:35 AM
#4

Åhhh ja regn och lite muller är najs. Blixtrarna klarar jag mig utan om de är för nära.

Härom sistens när det åskade här kom en åsknall och slog ner ca 1 km härifrån. J'lar vad det small och kändes i marken!

Gullar med mina möss idag och ska strax åka och handla lite mat till både människr och möss.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Upp till toppen
Annons: