Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Dagens hälsningstråd

Måndag 7 Juli 2014.

2014-07-07 19:49 #0 av: Tarotstollan

Godkväll i stugorna!
Hur har ni haft det under dagen? Många som kanske har semester och är ute och reser eller bara kopplar av hemmets lugna vrå!
Själv tar jag det bara lugnt (som vanligt)Skämtar, legat i sängen med tryck i huvudet och lyssnat på Tor och hans hamrande under dagen. Han var riktigt arg idag och höll på i flera timmar medan regnet forsade ner. Nu har han åkt vidare men regnet forsätter att forsa.
Suttit en stund på balkongen nu under eftermiddagen/kvällen och plockat igenom mina Pelargonier, de ser så trista ut med massa vissna blommor mitt i blomkorgen.
Det är skönt att sitta där ute nu när temperaturen blivit mera behaglig i den kvalmiga, fuktiga luften!

Ha det bra!Blomma

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2014-07-07 20:05 #1 av: [Sol69]

God kväll på er!

Under dagen har det varit 30 grader och full sol. Så de har varit rejält varmt och jobba. Men nu på kvällen har tor varit här och hälsat på och nu är det bara 20 grader. Så det kanske blir lite behagligare att sova i natt. Men jag klagar inte på värmen för jag tål den bra. Men vist blir det kämpigt att jobba när det är så fasligt varm. Skrattar

Sajtvärd på Druid & Shaman och på Astrologi i fokus

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.