Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Gott & Blandat

Tidningen Free.

2014-07-03 00:11 #0 av: Tarotstollan

Nya numret 4/2014 av tidningen  Free finns att hämta gratis på din närmaste "New Age butik", eller läs den gratis på nätet!
I detta numret handlar det bl. a. om Mandala målning, något jag funderat länge på att börja med.
http://www.free.se/

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2014-07-03 14:11 #1 av: [Sol69]

Tack för tipset Skrattar

Sajtvärd på Druid & Shaman och på Astrologi i fokus

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.