Annons:
Etikettenergier
Läst 3988 ggr
[Katsbabe]
2014-07-01 13:32

Det finns en mening med allt som händer:)

Efter ca 1 år kom jag tillbaka och det känns bra att komma in och se så många intressanta bloggar.

Jag måste medge att det är så roligt och se så många människor som har fått intresse för andevärlden, Tarot, spådomar, energier och det övernaturliga.

Själv tillhör jag den kategorin som med hjälp av energier och guider hjälper människor som behöver vägledning .

Jag respekterar moder jord som var den första källan till allt liv och fruktsamhet.

Dagligen träffar vi nya människor och lär oss nya saker ,vi träffar på nya utmaningar som ger oss mer styrka och kunskaper.

Det som vi alla är medvetna om är att allt består av energi och energi är livets sätt att skapa.

Det finns en mening med allt som händer 🙂

Annons:
Tarotstollan
2014-07-01 23:30
#1

Välkommen tillbaka och in här på sajten till oss. Ja, mycket hinner hända på ett år.
Just nu är det stor stiltje på de flesta sajterna har jag märkt men vi försöker alla hålla uppe dem så gott det går.
Om det är något du undrar över så är det bara att fråga oss, vi försöker att svara så gott vi kan.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[Sol69]
2014-07-02 09:51
#2

Välkommen!👋

Jag har alltid sagt att allt sker på den tid och den plats som det är menat att ske. Men det är inte alltid vi just i stunden förstår varför det sker som det sker 🙂

[Katsbabe]
2014-07-03 14:08
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Tack ska ni ha , det känns skönt och vara tillbaka och få ta del av alla fina upplevelser och erfarenheter.

ha en underbar dag alla vänliga 🙂

Upp till toppen
Annons: