Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 928 ggr
Tarotstollan
6/26/14, 4:01 AM

Torsdag 26 Juni 2014.

God morgon!
Hoppas att ni sovit bra och haft trevliga drömmar!
Jag skall strax krypa ner i sängen, skall bara…….😃!

Solen är på väg upp men syns fortfarande inte, bara de mörkblå och rosa färgade molnen. Hoppas på ännu en solig dag men det vore skönt om det kunde bli lite varmare också, just nu är det + 8,4!
Ha en bra dag!🌺

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Challa86
6/26/14, 8:29 AM
#1

Vad länge du är uppe! :D 

Jag ska strax lämna sonen på förskolan. Han välte precis ut mitt kaffe 😕Så jag är sådär lagom glad på honom. Medan jag skrivit har han även lyckats hosta smörgås över sin arm och knuffat till vällingflaskan så det sprutade ut välling över halva golvet. Jag är ganska säker på att han är i en tillväxt period för han har noll koll på sina kroppsdelar nuförtiden. 
Antar att jag får slänga in honom i duschen innan vi går. 

I eftermiddag har jag en inbokad makeuprådgivning hos BodyShop. Jag fick ett presentkort för några månader sen i min Glossybox, och det går ut 30 juni, så nu har jag fått tummen ur och ska dit idag. Jag är väldigt bra på smink, så det ska bli intressant att förhoppningsvis lära sig någonting nytt. Contouring är inte min starka sida, så jag ska fråga om tips. Ska även få mina ögonbryn fixade. Har sparat ut dem i sådär 2 månader nu, så de är riktigt manliga och hemska idag 😢

Nu måste jag skynda mig så jag hinner duscha av sonen innan vi går till fsk. 
Ha en fin dag alla~

challameow.wordpress.com 

Tarotstollan
6/26/14, 10:25 PM
#2

Ja, jag är en riktig nattuggla!
Försöker ibland komma tidigare i säng men det vill sig inte riktigt!😃

Idag har jag i alla fall plockat lite i lägenheten och fått undan lite kartonger och annat som var i vägen. Sen har jag strukit gardiner och hängt upp dem i vardagsrummet, skönt att ha gjort det! Nu är det bara resten kvar!😉

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: