Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 235 ggr
Tarotstollan
6/22/14, 6:21 PM

Söndag 22 Juni 2014.

Då var det en vanlig söndag igen och Midsommaren är över för detta året. Hur har ni firat, tagit det lugnt eller varit ute på någon stor brakfest?
Själv var jag ensam hela helgen men jag har ätit både mycket och gott, har fortfarande jordgubbar kvar som jag måste äta upp idag annars blir de oätliga.
Har ni ätit mycket jordgubbar? Hur äter ni dem, som de är, med socker, grädde eller?
Mina första åt jag med Schwarzwald tårta till och de i går åt jag med vanilj glass, inte dumt det heller! Det blir glass till de som är kvar också, för tårtan är slut, vet inte hur det kom sig?🤔😃

Vädret under helgen och idag har väl inte varit så mycket att hurra för, visserligen har solen skinit mest men det har blåst kyligt. För en liten stund sedan så kom det en skur och så har det hållit på.

Ha en fortsatt trevlig helg!☀️

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Evelina!
6/22/14, 7:40 PM
#1

Har firat hemma hos min syster och hennes familj, med grillat, potatissallad och jordgubbstårta till efterrätt. Drack inget eftersom jag skulle köra hem sedan.

I övrigt har helgen varit bra, jag har dock blivit ordentligt myggbiten så har haft ordentlig klåda innan jag fick tips om världens just nu mest underbara vätska - Salubrin.

Nu ska jag försöka mig på en tarotstjärna inför morgondagen. Ha det fint allesammans!

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

Upp till toppen
Annons: