Annons:
Etikettdrömmar
Läst 2993 ggr
Tarotstollan
2014-06-15 17:58

Fullmåne drömmar.

Det har ju varit fullmåne som de flesta redan vet men kommer ni ihåg om ni har upprepande drömmar just under fullmåne eller något annat konstigt med era drömmar just under fullmåne?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Tarotstollan
2014-06-15 18:11
#1

Jag hade en dröm i förrgår som var lite av upprepning för jag kände igen en del av den.
Jag drömde att jag satt på en bänk på något möte, vad de pratade om minns jag inte men jag vet att jag var inte intresserad av det för jag satt i mina egna tankar.
Plötsligt var det som om jag nickade till (somnade) och det började blixtra runt mig och plötsligt såg jag som en tunnel mitt i blixtrandet och den snurrade inåt och jag åkte med in. Där såg jag som genom en tunn hinna människor och situationer som antingen hade hänt eller skulle hända. Tyvärr gick allt jättesnabbt så jag kunde inte medvetet registrera vad det var jag såg.
Plötsligt var jag tillbaka igen på bänken där jag satt och personen bredvid mig (vem det nu var) frågade om jag hade "varit iväg på en syn igen?"
Sen minns jag inget mer.

Vet att jag känner igen den här blixtrande öppningen men har ingen aning om vad det betyder. Håller jag på att öppnas eller vad?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: