Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 758 ggr
[Sol69]
2014-06-06 08:10

Trevlig nationaldag!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon på er alla!

Sitter här med mitt kaffe och tänker på att det är Sveriges nationaldag.. Nu firar vi ju inte det med pompa och ståt som grannlandet Norge. Utan det är ju i mindre former. Skrattar

Men hur ska ni fira nationaldagen?? Funderar

Här blir det lite extra god mat och sånt. Men annars blir det i lugna former. Ska i alla fall inte ut och fira på något sätt Cool Än så länge så har vi i alla fall sol här… Skrattar

Önskar er alla en underbar nationaldag..

Annons:
Tarotstollan
2014-06-06 16:47
#1

Trevlig Nationaldag och Svenska Flaggans dag på dig också Sol och alla andra som tittar in!

Här är + 13,2 och igen mulet, svag vind och regn, spanar efter en enda liten ljusblå fläck som kanske skulle bli större men tyvärr det ser dyster ut.
Jag har hängt ut min lilla flagga på balkongen och den vajar fridfullt där ute. Annars blir det inget mera "firande" än så!🙂
Hade det varit uppehåll och varmare kunde jag tänkt mig att gått en lite längre promenad och tittat efter "något firande" här i staden men nu är jag lat och håller mig inne!
Foten är ju ingen höjdare att gå på heller (fortfarande) efter förra fredagens stukande men jag kan gå på den, även om det går sakta!

Ha en fortsätt trevlig Nationaldag!🌺

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: