Annons:
Etikettdrömmar
Läst 2118 ggr
Nicollan
6/3/14, 6:28 PM

En dröm

Någon som är duktig på drömtydning? :)

La mig i soffan nu ett tag på eftermiddagen, skulle såklart bara sova "en stund" men blev absolut för länge. Men i alla fall.

Drömde att jag hade fått en bebis, ena stunden var det en kille och andra en tjej? Men jag kunde inte glädjas över detta, utan det stora problem vara att det blev en jätte konflikt mellan mig och min familj, dom gick helt emot mig och tog in princip över ansvaret över barnet.
Kommer ihåg att jag fick panik, dels för att det var mitt barn som dom "tog ifrån mig" och dels för att vi aldrig bråkar i verkliga livet.
Sen hade vi dop, inga gäster. Bara jag, prästen och barnet..

Sen blir det ett hopp i drömmen, jag är helt plötsligt i en bil och skojbråkar med några kompisar, vartefter vi kommer på "men vem kör bilen? " Jag är inuti bilen, ser mig själv utifrån ligga på marken, vi har krockat.
Jag har slagit i huvudet och ambulanspersonal står runt omkring.

Några tankar? :) haha..

_"Innan du dömer mig, ta på dig mina skor. Snubbla på alla stenar som jag snubblat på. Res dig alltid upp igen och gå precis samma väg som jag gjorde."
_
🌺

Annons:
Tarotstollan
6/4/14, 9:43 PM
#1

Jag är inte särskilt bra på drömtolkning men oftast pekar drömmen på tvärtemot det man vill i verkligheten eller också förstärker drömmen det man funderat på.

Vill du ha barn eller vill du absolut inte ha barn osv.

Kanske de inne på Drömmar i Fokus kan ge dig bättre svar.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: