Annons:
Etiketttarot-stjärnor
Läst 1409 ggr
kullagulla
2014-06-01 18:51

stjärna dåtid

Vilken stjärna lämpar sig bäst tycker ni om man ska lägga för ett år bakåt i tiden?

Annons:
Tarotstollan
2014-06-02 00:01
#1

Tyvärr känner jag inte till någon sådan stjärna, så jag har varit inne på Aeclectic och letat men det är svårt att se om det är någon stjärna där som kanske skulle passa dig och din fråga.
Här är en länk så kan du själv leta och se om det finns någon som du tror skulle passa:
http://www.tarotforum.net/showthread.php?t=203788

Kanske att någon av de andra vet om någon bra stjärna, så du får vänta och se om de har något bra förslag.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Challa86
2014-06-02 09:53
#2

Jag letade efter en stjärna igårkväll men kunde inte heller hitta något som passade. Däremot undrar jag var syftet är -eller om det är något speciellt du ska kolla på? Är det bara generellt så antar jag att man kan lägga en årsstjärna för förra året och dra ett eller två kort /månad för att få fram 'viktiga punkter' för året som var.

challameow.wordpress.com 

Amandla
2014-06-02 12:08
#3

Jag skulle vilja säga att många stjärnor fungerar, det är bara att byta ut betydelsen för vissa positioner. Ex "kortet visar vad som påverkar dig mest framåt" blir istället "kortet visar vad som påverkat dig bakåt i *tidsperioden*". Så länge du bestämmer dig innan du börjar lägga ut korten och är tydlig för dig själv med vad varje position ska stå för så kommer det att gå bra. Eller konstruera en egen stjärna, tänk ut vad du vill veta mer om och skriv ner vad de olika positionerna ska stå för så du minns och kan fokusera på det.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Tarotstollan
2014-06-02 19:45
#4

#3. Bra Amandla, jag var också inne på det att man först funderar ut vilka frågor man vill ha svar på och sen drar kort just för de frågorna.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

kullagulla
2014-06-16 00:47
#5

❤️🙂

Upp till toppen
Annons: