Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Dagens hälsningstråd

Fredag 30 Maj 2014.

2014-05-30 17:39 #0 av: Tarotstollan

Härliga fredag och jag antar att många har utnyttjat en semesterdag idag. Solsken + 28 och en svag härlig bris.Sol

Själv har jag haft tvättstugan och det är ju som det brukar ett nödvändigt ont.
Fast i dag kunde det slutat med ett fruktansvärt brak, jag hade oturen när jag skulle gå ner för källartrappan och antingen fastnade jag eller också så trampade jag snett. I vilket fall så missade jag 3-4 trappsteg och föll framlänges rakt ner, hade tur att jag hamnade på sidan och delvis ramlade på mina tvättkassar i en mycket osnygg hög, rev upp högerhanden eftersom jag fastnade med den i trappräcket, slog i vänster knä och stukade lätt höger vrist.Förskräckt
Säger bara tur att jag inte slog i källardörren och bröt nacken av mig!
Så jag tackar högre makter att det inte blev värre, har ju ingen aning om hur länge jag hade blivit liggandes där eftersom så många i min trappuppgång är bortresta!

Hoppas att ni tar det lugnt och får en trevlig fredagkväll och helg!Blomma

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2014-05-30 17:43 #1 av: Skogshumblan

Nämen Stollan! Tur att du lever. Var rädd om dig och be om healing ifall du vill!

Ha en skön fredagkväll alla!

Anmäl
2014-05-30 17:54 #2 av: Tarotstollan

Tack Humblan, men jag sparar healingen till när jag verkligen behöver den!Skämtar Kan ju komma en dag när jag verkligen gjort mig illa!FörskräcktSkrattar

Anmäl
2014-05-30 18:02 #3 av: Skogshumblan

Ok. Du, datumet, är jag efter eller du?! ;)

Anmäl
2014-05-30 18:07 #4 av: Tarotstollan

Jag skyller på att jag ramlade!Skämtar
Tack, jag har fixat det nu.

Anmäl
2014-05-30 18:15 #5 av: Skogshumblan

Ok. En orsak god som någon!

Anmäl
2014-05-30 18:28 #6 av: Tarotstollan

Gapskrattar!
När jag ändå håller på och gnäller kan jag tillägga att jag nog inte bara rev upp högerhanden lite, utan jag har nog stukat/vrickad den lite också!
Vad 17 säger man? Stukad fotled och vrickad handled eller vad?
Eller är vrickad ett ord vi bara använder i våra trakter?Funderar

Svenska språket är väl kul?Skämtar

Anmäl
2014-05-30 18:33 #7 av: Skogshumblan

Stukad är nog mer allmänt känt. Men vrickad säger vi i västra Götaland tror jag.

Anmäl
2014-05-30 18:45 #8 av: Tarotstollan

Ok, då kan man köra med båda, i alla fall här i Västra Götaland!Skämtar
De andra får gissa vad man menar!Skrattar

Anmäl
2014-05-30 19:08 #9 av: Skogshumblan

Precis. Vrickad humor är Brå!

Anmäl
2014-05-30 19:52 #10 av: Amandla

Men aj, Stollan! Vad du skräms, tur att det gick bra ändå. Kramas

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl
2014-05-30 20:29 #11 av: Nicollan

Godkväll på er :)

Tur att det gick bra ändå, otäckt när det händer. Är själv en riktig klant ;)
Kram!

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.