Annons:
Etiketttolkningar
Läst 2296 ggr
Nicollan
5/13/14, 10:45 PM

Riddare i bägare?

Jag känner mig ganska splittrad just nu, vet inte riktigt vad jag vill med mitt liv eller hur jag ska ta mig framåt.

Använde tarotkorten och tänkte egentligen bara att jag behövde vägledning av något slag.
Vips så ramlade Riddare i bägare ur leken när jag blandade.

Hur skulle ni tolka detta? 😊

_"Innan du dömer mig, ta på dig mina skor. Snubbla på alla stenar som jag snubblat på. Res dig alltid upp igen och gå precis samma väg som jag gjorde."
_
🌺

Annons:
Nicollan
5/13/14, 11:20 PM
#1

Provade precis att göra chakra balansering med tarotkorten, den som alltså finns i tråden som ina3 skapat.

Där dök Riddare i bägare upp igen, på chakrat Tredje ögat.

Hm 🤔

_"Innan du dömer mig, ta på dig mina skor. Snubbla på alla stenar som jag snubblat på. Res dig alltid upp igen och gå precis samma väg som jag gjorde."
_
🌺

Tarotstollan
5/14/14, 1:57 AM
#2

Ja du Nicollan, du är inte ensam om att känna så, här är en till!

Riddare i Bägare, beroende på vilken lek jag tittar på så får jag lite olika känslor för vad han visar. Eftersom jag själv är urdålig på att tolka dessa kort brukar jag läsa om korten och känner efter vad som passar mig i tolkningarna. Inte allt som står som jag håller med om, så då bryr jag mig inte om det. Detta är vad jag känner, kanske det kan hjälpa dig lite, kanske inte.

Koncentration på känslor, känslig, uppmuntrar till alla typer av andliga studier, gå vidare, fokuserad på ett mål.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Nicollan
5/14/14, 11:12 AM
#3

Jasså Tarotstollan, knepigt det där!
Man blir ju i alla fall väldigt fundersam och undrar vad det är riddaren vill säga en ;)

Känns som det är många kort som återkommer i olika sammanhang.

Kanske inte ett så vägledande kort, men passar ju absolut in på vad jag känner och sysslar med just nu. Försöker koncentrera mig på mina känslor och har intresserat mig mer än nånsin av andliga ting på senaste tiden. :)

_"Innan du dömer mig, ta på dig mina skor. Snubbla på alla stenar som jag snubblat på. Res dig alltid upp igen och gå precis samma väg som jag gjorde."
_
🌺

Jina.
5/14/14, 12:58 PM
#4

För mig betyder den att det kommer in en ny man i livet med mycket känslor, kan tom vara kärleks känslor. Som förnya ditt liv och ger mycket energi.

www.mediumjina.se

Upp till toppen
Annons: