Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Våra egna berättelser

Måste bara berätta...

2014-05-03 08:43 #0 av: Evelina!

...hur glad jag är över den här sajten. Den har fått mig att komma igång med tarot-läggandet igen, vilket har gjort mig till en mer harmonisk människa. Mina tarotlekar (särskilt min änglalek) och -böcker har verkligen berikat mitt liv den senaste tiden. TACK!

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

Anmäl
2014-05-03 10:42 #1 av: [sagamar76]

Känner med det är kul att träffa andra som gillar samma sak och vill utvecklas i det, det vore inte möjligt annars.

Anmäl
2014-05-03 11:48 #2 av: Amandla

Härligt! GladStäll alla frågor ni kan komma på och läs de gamla trådarna, här finns så mycket kunskap och hjälp Skämtar

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl
2014-05-03 17:37 #3 av: Skogshumblan

Så härligt att läsa!

Instämmer med amandla, ställ alla frågor ni har, skriv trådar och gör det ni känner bidrar till sajten. Vi alla lär oss av era frågor och funderingar!

Anmäl
2014-05-03 19:03 #4 av: Tarotstollan

Så kul att läsa!
Det är ju ni alla medlemmar som gör att vi kan hålla sajten levande, så fortsätt skriv och fråga.Tummen upp

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.