Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Dagens hälsningstråd

Söndag 27 april 2014.

2014-04-27 19:32 #0 av: Tarotstollan

Godkväll i soliga och varma Sverige!Sol
Hur har ni det i värmen? Hittat på något roligt i helgen som varit eller sparar ni det till Valborgshelgen.

Här har jag bara tagit det lugnt. Kom på att jag kanske skulle plocka ner balkongstolarna och sätta ut dem på balkongen så sagt och gjort!Tummen upp Läste nu att det skulle bli kyligare till nästa helg men huvudsaken är att jag kan sitta där ute nu och njuta!Glad
Även katterna blev glada så nu är båda stolarna redan ockuperade av pälsklingarna.

Ha en fortsatt trevlig kväll!Måne

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2014-04-27 20:32 #1 av: [Sol69]

Go kväll på er alla!

Jo vist har det varit ett underbart väder ute idag.. Jag var varit ute på två långa promenader idag och njutit av naturen och dess grönska. Men det var helskönt ute Cool

Önskar er alla en underbar kväll Kramas

Sajtvärd på Druid & Shaman och på Astrologi i fokus

Anmäl
2014-04-28 07:54 #2 av: Skogshumblan

God morgon. Var i väg och sprang igår. Blev en fin dag men i morse var jag sjuk, inte alls bra. Har inte tid men ska vara i nuet och utnyttja det till det bästa.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.