Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 440 ggr
Pagan
4/2/14, 5:04 AM

Onsdag 2 April

Godmorgon

Soligt och gott här hela dagen igår, fast det är bra kylslaget på morgonen ännu. Längtar efter att ljuset ska hinna hit också. efter vi ställde fram klockan så är det becksvart på morgonen igen.

Idag jobba som vanligt och kanske, om jag får lust och inspiration så ska jag ta fram gräsklipparen i eftermiddag. Gräset växer så det knakar.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Tarotstollan
4/2/14, 8:40 PM
#1

Solsken och kallt. Har inte hunnit att vara utanför dörren idag!

Skulle fixat min deklaration idag hade jag tänkt men det visade sig att alla papper jag behövde hade sprungit och gömt sig på olika "bra ställen" att förvara viktiga papper på ställen. 😎
Så när jag äntligen hittat alla papper upptäckte jag att skattemyndigheterna inte hade samma siffror som de som skickat in avdragen hade, så jag får först ringa till en firma i morgon och kolla vad de skickat in och sen kontakta skattemyndigheterna och se vad de fått och varför de skrivit som de gjort till mig! Jättekul!😭 Nej!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Pagan
4/3/14, 5:05 AM
#2

Nä det låter ju mindre kul.

jag är nöjd med att jag fick gräset klippt. Jösses säger jag bara hur här  ser ut. tror jag får ta fram räfsan i dag. Ligger spår överallt av gräs som skulle blivit klippt för 14 dagar sedan.😊

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Upp till toppen
Annons: