Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Dagens hälsningstråd

Onsdag 26 mars

2014-03-26 05:03 #0 av: Pagan

GodmorgonGäspar

Idag är det gäspigt. Har sovit som en stock men skulle vilja ha ett par timmar till i bingen känns det som.

Har lite brått i dag så jag skickar bara med en kram och en förhoppning om att Ni får en skön dag.

Anmäl
2014-03-26 18:54 #1 av: Tarotstollan

Här har varit en blåsig och regnig natt men jag har sovit ganska bra ändå även om det tjöt bra i ventilerna. I dag har vinden lugnat ner sig men vädret är dystert grått.
Däremot när jag vaknade mådde jag inget vidare, stel i nacken och lätt yrsel. Hoppas att det släpper nu när jag varit uppe ett tag!
Fick besked i dag från Livsenergi att den leken som jag beställde i senaste numret också levereras senare! Skulle inte förvåna mig om den kommer samtidigt som den förra beställningen och det blir ett extra dyrt paket!

Ha det bra!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2014-03-26 19:14 #2 av: Amandla

Trött både i huvud och rygg, är just klar med två dvärgpudlar som var både skitiga och långhåriga (inte mina). Nu är de rena och prydliga igen Glad

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.