Annons:
Etiketttarot-allmänt
Läst 788 ggr
BraveandCrazy
2014-03-23 10:41

Tarot och Medium telefonlinjer

Hej!
Jag undrar vad ni tycker om dessa Tarot och medium linjer som man kan ringa till för oftast 19:90 i minuten 

Skulle du ringa? 
Har du ringt och vad tyckte du?

Medarbetare på HBT ifokus

Annons:
Amandla
2014-03-23 11:38
#1

Saknar verkligen ett "annat-alternativ" här för det finns åtminstone en linje med seriösa kunniga tarotläggare som svarar, även om marknaden tyvärr är nedlusad med okunniga oseriösa personer/företag som vill tjäna lätta slantar andras godtrogenhet.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Challa86
2014-03-23 14:08
#2

Jag säger som Amandla. Saknar ett "annat-alternativ". 
Nu röstade jag på 'Seriösa medium som svarar' då jag är övertygad om att det faktiskt finns de som är genuint seriösa, även om dessa är svåra att hitta bland de som bara är ute efter att tjäna pengar. 

Däremot är ju inte tarotläggare och medium samma sak, så igen, önskar att du hade lagt ner mer tid på dina röstnings-alternativ. 

När det gäller tarot-linjer tror jag de flesta där faktiskt vill hjälpa människor, men eftersom tarotkorten har flera olika betydelser kan det vara svårt att "hitta rätt".

Jag har aldrig ringt till varken medium eller tarot-läggare, så jag kan egentligen inte yttra mig, men för att summera så tror jag att ja, det finns de som kan det de utger sig för att kunna. 😐

challameow.wordpress.com 

BraveandCrazy
2014-03-23 16:10
#3

Det alternativet glömde jag. Men det blev ju tre tomma rader så man kan ju rösta där om man vill ha något annat :D

Medarbetare på HBT ifokus

Amandla
2014-03-23 18:25
#4

Fast det går inte att rösta på tomma alternativ, jag försökte och det hände ingenting…


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Skogshumblan
2014-03-23 20:16
#5

Instämmer med tidigare om annat alternativ. priset är väl ok om man tänker att de som sitter i andra ändan ska få något av det hela men frågan är vilka som sitter där och hur blint vi kan lita på det som fås sagt. Oavsett vem som sitter där och deras förmåga så är det ju aldrig så att man kan lita blint på det dom sägs, man har alltid ett eget ansvar att tänka till och stå för sina val.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Tarotstollan
2014-03-23 20:28
#6

Jag valde det första alternativet men hade velat rösta på alla tre.

Nej, jag skulle aldrig ringa.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Upp till toppen
Annons: