Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 411 ggr
Pagan
3/19/14, 4:59 AM

Godmorgon onsdag 19 mars

Godmorgon på er hoppas natten varit god.

Här har vi regn och plusgrader och inte en solglimt i sikte nu på flera dagar. Trist. Men vi slipper ju de ishala vägarna iallafall. Idag ska vi ha möten på jobbet så jag riskerar att somna i stolen. Bäst att packa med lite frukt.

Får nog ta och handla lite mat efter jobbet. Börjar eka i kylen när jag öppnar dörren.

Vad ska Ni hitta på i dag?

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Skogshumblan
3/19/14, 5:37 AM
#1

God morgon! Idag blir det veckans första skokdag med eleverna. Som jag längtat! Blir en normal arbetsdag med arbetslagsträff i eftermiddag. Sen blir det hem och förhoppningsvis lite löpträning om det inte regnar. Ha en fin dag alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Tarotstollan
3/19/14, 8:56 PM
#2

Mulet och regnstänk men det var uppehåll när jag var och handlade nu ikväll. Skönt att få lite påfyllning i skåpen, det är svårt att hitta på något att laga till när det fattas ingredienser till det mesta!😉

I dag fick jag äntligen besked från Livsenergi att det jag hade beställt från dem levereras senare, inte ett ord om eventuellt när! Jag avskyr när de skriver så, för det kan röra sig om någon dag till flera månader innan det jag beställt kommer!😡

Ha det bra!🌛

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Skogshumblan
3/20/14, 5:30 AM
#3

Stollan, jag hade vänligt men bestämt bett om mer exakt svar, så jag vet om det är veckor eller månader vi pratar om.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Tarotstollan
3/20/14, 9:31 PM
#4

#3. Jo jag vet, det är ju inte första gången det händer! Jag har ringt innan och frågat men då har de inte kunnat ge besked för antagligen är det så att de måste köpa in det från någon annanstans!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: