Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 387 ggr
Pagan
2014-03-14 05:03

Godmorgon fredag 14 mars

TGIF!!😃hur underbart som helst.

Idag ska jag försöka flexa ut tidigare och ha mer tid över. Tycker att jag hinner mindre och mindre på något underligt sätt. Tiden tycks ha accelererat eller så är jag mer långsam nuförtiden.

Drog drottning bägare som dagens energi. Det bådar ju gott tycker jag.

Hoppas Ni får en skön dag vad Ni än fyller den med. Så håller vi tummarna för att Patrik och Glenn får dansa vidare även efter i afton.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Skogshumblan
2014-03-14 06:01
#1

Go' möra som de säger på västgötska;) Fredag då ja, hej vad veckan gick! Hoppas det här underbara vädret håller i sig så man får njuta ostört av det innan bakslaget kommer. Skulle det bli skitväder har jag saker att göra inne men ingen lust;) Eller jo EN sak. Har fastnat i boken "Freja" av Johanne Hildebrant och det blir att lyssna lite till senare. Ha en fin dag alla och en fin helg på det.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Tarotstollan
2014-03-14 20:40
#2

Ja hit har ösregnet nåt, det kom någon gång på em. vaknade av att det smattrade på fönsterbläcket. Undrade först vad det var för något då solen strålade när jag var vaken tidigare.
Jaja, det är bara att gilla läget och hitta på något att göra inomhus då det inte lockar till att gå ut.
Nu skall jag fixa mig något att äta!

Hoppas på en bra fredagkväll och helg!🌺

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: