Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 603 ggr
Pagan
2014-03-13 05:04

Godmorgon torsdag 13 mars

Godmorgon

Då var det torsdag igen då. Sista dagarna har varit kyliga mornar med blankis på vägarna och sedan runt +10 vid lunchtid. Jag har tagit en liten promenix på lunchen med några jobbarkompisar och det är lätt att konstatera att det är rena rama explosionen av växtglädje överallt.😃

Hoppas vi får samma härliga sol i dag också. Det lyfter både humör och livsglädje.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Skogshumblan
2014-03-13 19:06
#1

God kväll! Vilket väder! Synd bara med bakslaget som lär komma :/ Men trots missad allergitablett har jag njutit av vädret. Har till och med gett mig ut på en härlig löptur i skymningen. Något ljummet i luften. Underbart! Ha en fortsatt fin kväll alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Amandla
2014-03-13 19:18
#2

Godkväll! Underbart med vädret absolut, och några bakslag är jag inte så bekymrad över för sån snö lär inte ligga särskilt länge. Det är för varmt för det.😉

Jag har varit med hon som jag är ledsagare åt, och vi har uträttat lite olika ärenden. Känner mig rätt mör i ben och skalle nu, i sista affären hade de obehagligt hög nivå på musiken, men som tur var bara i en del. Jag avskyr att bli påtvingad musik och annat oväsen, känns som om jag har öroninflammation då… visst är jag högkänslig men det verkar bli värre och värre med tiden 😮


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Tarotstollan
2014-03-13 21:16
#3

Godkväll!
Solsken och fint idag med men jag har varit inne idag också. Jag mår mycket bättre nu i ryggen även om det värker bra ändå!
Bara det att kunna andas utan att det hugger är guld värt!

Ingen tarotlek idag heller, funderar på att ringa i morgon och fråga vart den tagit vägen!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: