Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 439 ggr
Pagan
3/10/14, 4:41 AM

Måndag 10 mars

Godmorgon

Tack Isa, trevligt med en liten present när man vaknar på måndagens morgon❤️

Sovit som en stock till 3.30, sen var det stopp. Nå väl, hade uppenbarligen sovit klart då.😴

Idag ska vi ha möte på jobbet. Tema arbetsmiljö. Hm, får se vad vi kommer fram till. Annars lugna gatan får jag hoppas. 

Hoppas Ni får en skön start på veckan, nr 11 i ordningen för att vara exakt.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Skogshumblan
3/10/14, 5:13 AM
#1

God morgon! Lugna vaddåförnåt? *ser oförstående ut*. Förstår inte. ;) Japp måndag var det och ny vecka ja… Inte så mycket kvällsmöten denna vecka så med lite tur kan jag hinna träna ;) Ha en superskön vecka och måndag alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Tarotstollan
3/10/14, 6:44 PM
#2

Mulet och duggregn mellan varven + 4,7 just nu. Solen försökte bryta igenom vid 17 tiden men den förlorade, typiskt med tanke på att det var så fint igår.

Jag går här och haltar och plockar i papper och annat som behöver sorteras eller kastas.
Hade hoppats på att min tarotlek som jag beställde genom Livsenergi skulle kommit idag med tanke på att den nya tidningen kom redan i fredags men "icke sa Nicke". Troligtvis lär jag nog få vänta på den, det har alltid varit så innan vid tarotbeställning att den är försenad!

Skall sortera lite till och sen är det väl dags för lite mat och senare "Det okända" på tv!

Ha en bra måndagkväll!🌛

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: