Annons:
Etiketttarot-allmänt
Läst 990 ggr
Tarotstollan
3/10/14, 12:29 AM

Beroende av tarot.

Såg denna frågan inne på ett annat forum och tyckte att den var så pass intressant så nu testar jag den här och ser vad ni själva tycker.

Så hur pass beroende är du av din tarotlek, hur mycket använder du den?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Tarotstollan
3/10/14, 12:31 AM
#1

För det mesta använder jag den en gång om dagen men emellanåt kan det bli någon gång mer om dagen.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Magi-cat
3/10/14, 3:34 PM
#2

Jag valde en gång om dagen eftersom jag drar två kort ur Ylvas Visdomskort nästan varje morgon. 🙂

Lägger stjärnor gör jag sällan numera, men drar ibland tre kort ur någon av favoritlekarna för en fråga. Man tröttnar aldrig på symboliken.✨


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Challa86
3/10/14, 9:26 PM
#3

Jag valde någon gång i månaden, då jag faktiskt använder mig mer av orakelkort just nu och det är faktiskt inte samma sak som Tarot ;) -ordpolis- 
(PS. Det är sagt med glimten i ögat. Jag önskar att det fanns ett sätt att få fram ansiktsuttryck och tonfall genom skriven text.)

challameow.wordpress.com 

Tarotstollan
3/10/14, 9:47 PM
#4

#3. Jag förstår vad du menar Challa, nej Tarot är inte dessamma som orakelkort men de är bra de också!👍 Använder dem också! Tycker de kompletterar varandra jättebra!🌺

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Skogshumblan
3/10/14, 10:44 PM
#5

Ja du… Blev "någon gång om året" för det går i perioder. I denna fråga bakas ju inte orakelkort in så då blir det nog inte ens så många gånger.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Sol69]
3/12/14, 10:16 AM
#6

Det finns ingen bra alternativ för mig.. så valde en gång i månaden.. För det går i perioder och ibland lägger jag mycket och ibland inte alls. Beroende på känslan..

Annons:
Pagan
3/13/14, 5:35 PM
#7

Jag drar tarotkort varje dag🙂

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Elena-Maria
3/17/14, 2:40 PM
#8

Oj, svårt. Ibland är jag väldigt aktiv och lägger varje dag, sedan slutar jag tvärt och lägger inte på flera månader… Det varierar med andra ord ganska mycket för min del.

Fred och god växt!

Upp till toppen
Annons: