Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 327 ggr
Pagan
3/7/14, 5:00 AM

Godmorgon fredag 7 mars

Godmorgon Godmorgon

Ja i dag är det fredag på riktigt!😃Så himla najs. Idag är det jobba som vanligt sedan ska jag göra så lite som möjligt.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Skogshumblan
3/7/14, 5:39 AM
#1

God morgon. Jobb blir det först. Sen misstänker jag komaläge i soffan en stund å sen lite hushållsfixande resten av helgen varvat med vila och förhoppningsvis träning av något slag.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Tarotstollan
3/7/14, 9:16 PM
#2

Godkväll!

Har haft tvättstugan idag, tråkigt men nödvändigt!
Var ute på en promenad efteråt och då sken solen, gick upp till Stengården tillsammans med en kompis. Gick runt och "nosade" på allt som luktade gott och även på sådant som luktade mindre gott!
På hemvägen när vi gick där i lugn och ro och "filosoferade" öppnade sig plötsligt himmelen och det bara vräkte ner…..
Så det var ju bara att försöka se ut som om "det regnade" när vi dyblöta kom in i mataffären och vattnet rann av oss!😃
Kom på att mina sängkläder låg ute  på vädring på balkongen i regnet när vi gick från affären, så det var det första jag fick plocka in när jag kom hem. Täcket var ganska så blött och även bäddmadrasen är lite fuktig så det skall bli kul att sova i natt!😉😇

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Pagan
3/8/14, 7:35 PM
#3

nä men sicken osis Stollan. Hoppas du fick sova iallafall.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Tarotstollan
3/8/14, 9:43 PM
#4

Det hann torka till bra, så det var bara lite fuktigt på bäddmadrassen, den värsta kanten lade jag nere vid fötterna och täcket var ok det också. Det torkade väl helt under natten av min värme!😉😃

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Pagan
3/8/14, 9:45 PM
#5

turligt det! Inte så kul att sova på fuktiga grejer😃

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Upp till toppen
Annons: