Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 846 ggr
Skogshumblan
2014-03-03 05:20

Måndag 3 mars.

God morgon, hoppas natten och helgen gett er ork till en ny arbetsdag. själv känner jag mig mer taggad än på länge och lusten att lägga kort har kommit tillbaka. I morse blev det djurorakelkort, ska enligt dem hålla mig borta från situationer jag annars lätt stuckit nosen i… Att jag hamnat rätt vad gäller årskurs bidrar säkert. Känner mig hemma med de tidigare skolåren. :) Min vecka har lyckats bli fullpackad på många sätt, blir skönt att pusta ur på fredag. Men först ska vi överleva veckan! Ha en skön dag alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
Amandla
2014-03-03 09:58
#1

God morgon! Pigg kanske inte är ordet jag väljer att beskriva mig själv med idag, men helt okej förutom att jag börjar känna av min pollenallergi. Tur att det finns medicin, den brukar hjälpa bra.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Tarotstollan
2014-03-03 20:43
#2

Lugnt har det varit men jag är trött ändå! En del av det vet jag ju kommer från nattens "utsvävningar", jag satt nämligen och tittade på direktsändningen av Oscars galan! Den slutade inte förrän 6 i morse, lagom till att Humblan gick upp!😉😃

Nu i eftermiddag. har jag tagit en promenad upp till bibban, lämnade tillbaka 4 böcker och lånade bara 1!
Vädret är mulet med fukt i luften.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Skogshumblan
2014-03-04 05:17
#3

Haha Stollan, känns tryggt att vi vakade in nya dagen och jobbar skift med saker och ting;)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Upp till toppen
Annons: