Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Dagens hälsningstråd

Godmorgon fredag

2014-02-28 04:47 #0 av: Pagan

Japp, så var det redan fredag. Jösses vad tiden rusar i väg. 

Idag ska jag till jobbet som vanligt. Sedan ska jag till en väninna på eftermiddagen och snacka lite och ta en fika. Har inte träffat henne på ett tag så det lär väl ta en stundSkämtar

Anmäl
2014-02-28 19:20 #1 av: Tarotstollan

Gråmulet och regnet hänger i trädtopparna.
Jag och mina kompisar gick upp till Stengården och hämtade nya numret av tidningen Free.
Passade som alltid på och titta runt i butiken och lukta på tvålar, rökelser, oljor och parfymer. Önskar som alltid att jag vore millionär när jag är inne i sådana butiker. Det hade blivit en hel del köpt då, kan jag väl lugnt tänka mig!
Därför är det bra att gå dit när man inte har några pengar, för då får man fundera lite tills nästa gång, vad det är man egentligen "behöver" köpa!Skrattar

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2014-02-28 19:23 #2 av: Pagan

ja jag känner till känsla allt för väl Stollan. Eller så kan det bli så att man vill ha den och den och till slut så har man inte råd och då blir det svårt att välja ut bara det man har råd med, så går man tomhänt hem istället.

Anmäl
2014-02-28 19:51 #3 av: Tarotstollan

Ja du Pagan, känner igen det också! Skämtar Då får man vara snäll och dela upp inköpen på flera månader!Skrattar

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.