Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 448 ggr
[Sol69]
2014-02-22 11:08

Lördag den 22 Februari

God förmiddag!

Nyss var det lite sol som lyste igenom här och jag blev så varm inombords för jag längtar efter sol och värme.. Vårens plusgrader är så otroligt härligt.. När man ser att allt börjar få liv och man kan nästa ser att det växer så det knakar..

Idag blir det fixa lite hemma, innan jag ska jobba i kväll.. Så blir inte en lugn dag.. Men så är det ju om man jobbar inom vården.. 

Kan även berätta att jag och Tw håller på att göra i ordning indian sajten, Så att vi ska försöka väcka lite liv i den om det är någon som är intresserad av indianerna är ni välkomna in… 😃

Hoppas att det är okej att jag berättar om det i tråden.. 🤔

Men önskar er alla en trevlig helg.. Kramas

Annons:
Pagan
2014-02-22 11:25
#1

Godförmiddag på er

helt ok sol.

Här ska jag strax åka och hälsa på mitt lilla barnbarn som kom till världen igår.😃

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[Sol69]
2014-02-22 11:50
#2

Å så mysigt. Vad blev det?? 🤔

Pagan
2014-02-22 12:02
#3

En liten tös😃

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[Sol69]
2014-02-22 12:10
#4

Vad roligt 🙂Ett stort grattis till Mormor och till mamman 🎂

Challa86
2014-02-22 13:54
#5

Min son fyller två år idag, så vi har varit hos mamma och grattat honom litegrann. Ska äta fruktsallad när han vaknat från sin middagslur (förstår inte varför alla tjatar om tårtor och bakelser till varenda högtid när fruktsallad är ju nåt av det godaste som finns). Han ska sova över hos mormor och morfar inatt, och jag ska hem och ta hand om mig själv. Bytte medicin i julas och de har äntligen börjar verka, däremot har jag inte korrekt dos ännu och mår skit mer eller mindre hela tiden. Då är det bra att man har människor runt omkring en som ställer upp när de kan :)

challameow.wordpress.com 

[Sol69]
2014-02-22 14:00
#6

Grattis till din lille son Challa. Och kan tänka mig att han älskar att öppna paket.. 😃

Annons:
Pagan
2014-02-22 17:01
#7

Tack så mycket sol.❤️

Hoppas du får ordning på doseringen Challa. Låter inte så vidare trevligt. Kanske en ensam kväll i badet kan bli najs. 

Nyss hemkommen från en visit på BB och jösses vad mysigt att få sitta och bara njuta av anblicken av den lilla. Nu sov hon i min famn hela tiden så jag har inte mött hennes blick än. Men det kommer ju.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
2014-02-22 17:33
#8

God kväll. Pagan, jag är nästan sugen på en bäbis till för att få uppleva det där magiska igen… Har hon fått något namn än ditt vackra lilla mirakel till barbarn? Var på middag & spelkväll hos en av makens kollegor igår. Det var 6 av makens kollegor och jisses vad kul det var. Kom i säng vid 03.30 och skulle upp och iväg på styrelsemöte vid 8 så någon sömn blev det inte men det är självförvållat. Dagen går som väntat i slowmotion och lojt till. önskar er alla en fortsatt fin kväll.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Pagan
2014-02-22 19:36
#9

Ja det lutar åt att det blir Louisa. Hon skulle passa mycket bra att heta Mercedes också, men det är det ju bara jag som tycker. Ack en mormors inflytande på hennes namn är blott obetydligt😭

Hoppas du finner din kraft igen Skogis, tur du har en ledig dag imon.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
2014-02-22 20:19
#10

Pagan. Louisa Mercedes *ditt tilltalsnamn som jag vet* skulle bli en finfin namnflora ;) Eller Mercedes Louisa….

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Challa86
2014-02-22 20:28
#11

"6  Tack. Han blir mer förskräckt över att man måste förstöra pappret för att komma åt själva presenten faktiskt. 😃

Jag gjorde värsta klippet idag dock. Hade sett en traktor med släp (han tycks ha någon traktor fetish eller nåt) för 349kr i leksaksaffären. Sen hittade jag precis samma på Blocket för 50spänn. Gissa vilken jag spenderade pengarna på? Den var tom i nyskick. 

Det här med mediciner är ju så komplicerat ibland. Jag vet ju att det kommer bli bra och mer balancerat, jag behöver bara stå ut tills jag kommer till den punkten. 

Just nu ser jag på melodifestivalen. Årets -ja, vad ska man kalla det? utgåva? har varit sämst hittills. Jag tycker ärligt talat att ALLA låtar varit kassa. Däremot känner jag att om någon ska vinna så får det bli Ace Wilder för min del. Budskapet är väl inge vidare i hennes låt, men jag gillar soundet och brukar streama den på youtube när jag går hem från förskolan. Jag gillar den helt enkelt. 🙂

challameow.wordpress.com 

Tarotstollan
2014-02-22 20:48
#12

Godkväll i stugorna!
Sitter här också och tittar på melodifestivalen, håller med dig Challa årets bidrag är nog en av de sämsta genom tiderna! Fast det säger man väl alltid?😉
Det finns en och annan låt som är ganska bra men ingen topplåt! Tyckte att hårdrockarna i kväll var bäst!

Ha en bra fortsatt trevlig lördag kväll!🌺

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: