Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Böcker - CD

Tarot musik.

2014-02-18 01:20 #0 av: Tarotstollan

Är det någon som har denna och använt den under någon tarotläggning? Har för mig att den följde med i något av paketen från klubben "Själ, kropp och ande".
http://www.discord.co.uk/Tarot-Mirror-Heart-Rishi/FMFCD1142

Jag har lyssnat på den några ggr. men tyckte att den var lite för tung för min musiksmak, fick heller inte några direkta tarotvibbar av den!Skämtar

Den finns att köpa fortfarande även om den har några år på nacken, om det är någon som är intresserad!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2014-02-18 11:24 #1 av: Amandla

Jag föredrar att lyssna på musik jag gillar när jag lägger kort, healar eller mediterar, om jag alls har något på. Det behöver inte alls vara något som är "anpassat" för det jag gör, utan med fördel något jag blir glad av Glad

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl
2014-02-18 19:09 #2 av: Pagan

Jag har det alltid tyst omkring mig. Men kanske, om jag skulle ha musik på, skulle föredra något lugnt och enbart instrumentalt.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.